tiistai 17. huhtikuuta 2012

Who needs sleep when being awake is so much fun?

...tai sitten ei.

Pitkään kärsin yöttömistä öistä, varmaan n. 4 vuotta ja sitten vuosi sitten tilanne alkoi helpottamaan, sain joskus jopa nukuttuakin yöllä enkä nukahdellut keskellä päivää. Leffojen katsominen ei puolitoistavuotta sitten onnistunut ollenkaan, nukahdin välittömästi jos päästin itseni vaakatasoon. Oon ollut aika iloinen, että oon saanut vihdoin hieman unta palloon - tärkeetä stressin, masennuksen, laihdutuksen ja ties minkä kannalta... Lisäksi nukkuminen on hauskaa.

Nyt oon sitten viikon sisään huomannut, että noi perkeleet ovat tulleet takaisin... toissayö.. edellisyö... tää yö... kello on 0:58 ja kouluun pitäis jaksaa fillaroida aamulla. Katupölyn seassa. Nukkumaan menin yli 2h sitten ja pitkään pyörin sängyssä. Totesin, että perkele, ja nousin ylös. Nyt istun olkkarissa ja tutkin colormaskien värejä netissä, josko värjäisin tukan joskus sellasella tummemman ruskeaksi.

Mikä mussa on vikana, kun en pysty nukkumaan öisin?

Mitä nyt helvetillinen stressi, vaikea masennus, uupumus... oon tosi vihainen itselleni, että annoin näiden yöttömien öiden tulla takasin.

6 kommenttia:

  1. Ootko puhunut tästä unettomuudesta jonkun ammatti-ihmisen kanssa? Jos se löytäis jonkun ratkasun?

    VastaaPoista
  2. Oon aika monenkin ja onhan mulla ollu muutamat unilääkkeetkin, mut eipä nekää auta kun vituttaa niin kamalasti =D

    Ei ne oikein sille mitään voi, että mun mielestä iltasin maailma on kaikkein paskin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entä ahdistuneisuuteen tarkoitettuja lääkkeitä? Ne saattais rauhottaa sillee et sais unenpäästä kiinni.

      Poista
    2. En ala syömää sellasii.

      Poista
  3. :/ mulla olis kuitenkin tunnustus sulle mun blogissa, käyppäs vilkaisemassa :)

    VastaaPoista