maanantai 9. huhtikuuta 2012

Housut tarkemmin


Otin pari kuvaa noista mun uusista pinkeistä maastohousuista, koska ne on niin ihanat <3



Jeejee!

Huomenna alkais sitten tän lukuvuoden vika jakso... huh huh viimenen rutistus taas ennen lomaa, vois vetää täysillä. Pitäis ostella YO -lahjojakin kavereille, ovat vaan niin kovin vaikeita miellytettäviä että... ;D Kaippa meigä jotakin keksii. Paino on muuten pysyny samas, vaik oon vetäny kaikkee paskaa. Oon niin happy, ettei noi lääkkeet kerää nestettä samanlailla ku edelliset.

Ehdotelkaa mulle, mistä haluaisitte mun tekevän postauksia? =)

5 kommenttia:

  1. Luettuani ensin vain postauksesi otsikon, odotin niin kuvausta ja etsintäkuulutusta niistä kadonneista housuista! Mutta nuo uudet ovat kyllä herkullisen pinkit.

    VastaaPoista
  2. Anskiize, vois! :)

    Jimmi, hahhaah joo :D No siis ne on ihan sellaset perus H&M 20 euron farkut mitkä on jossain edellises esitelty, ostin ne ihan just =D Täytyy käydä kysyy jostai niit ja jos ei oo niin ostaa sit vaan uudet, kun ei ne nyt onneks mitkää 150 euron merkkifarkut ollu... sit olis vähän ehkä v*tuttanu. Jep, pinkki. <3

    VastaaPoista