perjantai 13. huhtikuuta 2012

No use

Oon voinu koko viikon pahoin, migreeniä ja muuta pahoinvointia niin ei oo koulussa tullu oltua päivääkään... saatana. Tein eilen kaurakeksejä kun teki mieli jotakin mässyä.


Tuli aika hyviä!

Sit tuli illalla kauhee morkkis ja piti keksii jotakin terveellisempää ruokaa, niin tein sitten vesimeloni-viinirypäle-kiiwi -"salaatin". Nomomom.


Käytiin Hemun kanssa Helsingissä pyörähtään. Mun piti ostaa uudet farkut sattuneesta syystä... kun noi pinkit maastohousut on ainoot sopivankokoset housut tällä hetkellä. Tuli sit vähän ostettuu muutakin:


- toinen ruosteenpunanen toppi (H&M)
- pinkkejä ponnareita (Glitter)
- hauska rannekoru (Glitter)
- neonvihreenä 2 hipsterit ja 1 stringit (Seppälä)
- kasvonaamio (H&M)
- keltainen ohut vyö (Seppälä)


+ Noran YOlahja ;) Hähäh enpäs kerro tiedän et stalkkaat!! Ja sit Hemu osti elämänsä ensimmäisen luomiväripaljetin =)

Sade ja migreeni nyt vähän haittas menoo mut ei se oo niin justiinsa aina... kunhan ei ittensä päälle oksenna.

Käytiin sit Hoon kanssa vielä täällä Hygessä tossa Willassa nopee, sittarissa kaupassa, Gamestopis ostamassa pari peliä ja sit hain Tiimarista pillejä mun synttäreitä varten :D



Pelasin just tota HP 7 part 2 -pelii ja olin ihan surkee siinä.. :D Meigä sen tahto, Hoo ei perusta koko HP:stä, mutta en osaa tähtää loitsuja sillä, pitää käyttää liian montaa nappia kerralla ;D 

Oon saanut muuten pari valokuvauskeikkaa taas ja mahdollisesti erään sosionomin kanssa teemme jonkunnäköstä yhteistyötä valokuvauksen saralla... Tosi jees!!

Vois melkein mennä kohta nukkumaan... oon ihan poikki.

2 kommenttia:

  1. MITÄ! Sun pitää vihjata mulle, koska mä vihjasin sulle siitä hello kitty joululahjasta!! :DD mä VAADIN

    VastaaPoista
  2. Hähähäähähähähähä!!!! ;)
    No okei, sanottakoon että lahjasi on pieni, mutta arvokas ;D

    VastaaPoista