maanantai 9. huhtikuuta 2012

Ämëricän Cär Shöw ja muuta sekoilua

Lauantaina suunta oli siis Helsinki, porukalla minä, Hoo, Ismo, Jaana ja Jartsa. Käytii kyyläilemässä vähän autoja ja juomassa bissee. Ja sidukkaa. Onnistuin hukkaamaan muovipussin jossa oli mun farkut, kun ostettiin mulle pinkit maastohousut sieltä carshow'sta. Ei vituta :D Onneks oli halvat... täytyy ostaa uudet farkut. Ja sitten asiaan, eli kuviin.











Ja päiväänhän kuului normaali perseily ja juominen. Lisäks kuljettiin junalla... :D








Messuilla oli muuten Poppamiehen piste ja pitihän sieltä ostaa Napalminalleja. On muuten hyvänmakusia, vaikka onkin tulisia!


Migreenihän iski jossain vaiheessa ja oli pakko lähtee himaan. Hoo tuli ritarillisesti mukana. Makasin tunnin suihkun lattialla ku sattu päähän niin kovaa. Siinä sitten yritettiin kattoo vielä V:tä mutta Nukkumattihan siinä sitten tuli... oltiin 12 aikaan yöllä jo kotona siis. Kuitenkin ihan hyvin kun on 12 aamulla jo alottanut :D

Tää päivä meni sit aikalailla lagaamisessa, oon lukenu HP seiskaa nyt ja oon jossakin sivun 400 huituvilla jo. Ja käytiin me Hoon kanssa kattomassa se Iron Sky -leffa. Oli ihan hauska. 

3 kommenttia:

  1. Napalminalle:DDD en tiiä miks repesin nimelle, ehkä oon väsyny!

    VastaaPoista
  2. Maistelin itekkin noita nalleja tuolla mut päädyin silti osteleen vaan muutaman purkin niitä kastikkeita :)

    VastaaPoista
  3. Nora, joo 8D
    Sophia, oli kyl hyvänmakusia!! On niit vielä tossa muutama. Nomomomom.

    Onneks tääl Hyges on chilikauppa nii saa sielt kaikkee jännää aina jos tarttee.

    VastaaPoista