maanantai 2. huhtikuuta 2012

Materiaa

Materiarakkautta siis!

Hoo toi aivan ihanan tuliaisen Tanskasta... <3

Oon niin pitkään tahtonut tollasta kelloa vihreenä tai violettina ja nyt sen sain!! <3 Hoo oli sanonu sen pomolle kun pomo oli ihmetelly väriä, että "kunhan se on pinkki, vihree tai kiiltää niin kelpaa - ja tää on vihree ja kiiltää, mulla on aika hyvät tsäänssit" :DDDDD Oikeessahan tuo oli.. my luv. <3

Hemu oli tosiaan Pariisissa ja sieltäkin sain tuliaisia!

Elikkäs Disneylandista suklaakeksejä nomomom (oli muuten hyviä ;D) ja pinkki eiffeli (pyysin tuomaa mulle Eiffelin niin senhän sain :D)

Perjantaina kun venattii Ässän kaa Hemua niin käytiin tsekkaa toi Hygen uus kauppakeskus. Avattiin siis torstaina se eka osa, siel on joku 40 liikettä kai. Ja syksyllä aukeutuu toinen osa jossa on vielä 60 liikettä lisäks. Ihan kiva mesta ja varmasti hyödyllinen, 800 työpaikkaa lisää ja sillee... No siis nythän siellä oli sellasia liikkeitä mitkä mua kiinnostaa niin Seppälä, Hairlekiini, Kultajousi, Only, Jim & Jill...

Ostin Onlysta tällasen pinkin lyhyen paidan:

Kesää odotellessa!! 

2 kommenttia:

  1. rakastuin kelloon vaikka oisin ite luultavasti ottanu sen mustana tai valkosena, mitäs olen värien suhteen... tylsä ? : D

    VastaaPoista
  2. Hähähä, nii tylsä !!! :D Mä tahtoisin niin shoppaileen kaikkii kirkkaita vaatteita ja koruja ja ja .. <3 :D

    VastaaPoista