perjantai 2. joulukuuta 2011

Koulusta

Jaaha, meigä oli kokonaisen viikon putkeen koulussa. Aika hyvä suoritus multa!
Vanhojentanssitreenit alkoi, mun pari T on kiva, mutta saa nähdä opitaanko me tanssimaan. :D Mä oon ite aina ihan solmussa ja T:n pitää hieman harjoitella tota viemistä... Mutta onneksi on kivaa :)

Mua on taas kiukuttanut viime aikoina tosi paljon, oikeestaan joka päivä. Johtunee tästä järjettömästä pari vuotta kestäneestä väsymyksestä, joka ei mee pois millään. Millaista on krooninen väsymys? Pelkään, että kohta mulla on sellainenkin. Mikään uni ei meinaa riitä, tai riittää... mutta mun pitäisi nukkua joka yö. n. 13h, että olisin tarpeeksi virkeä ymmärtääkseni esimerkiksi koulussa, mistä puhutaan. Koska olen väsynyt ja nukahtamispisteessä aina tunneilla, niin tunnen itseni tosi tyhmäksi siellä ja jälkeenpäin - koska en ole ymmärtänyt. Vaikka toisaalta tiedostan, että jos en olisi näin loppu, vastaanottaisin paljon paremmin tietoa.

Ajattelin kirjoittaa historian ja englannin syksyllä. Pitäisi aloittaa tuo lukeminen uuden vuoden jälkeen, koska tiedän, etten millään lue 6 kirjaa historiaa kesällä... saatika englannin kielioppia... Saa nähdä miten käy... Sitten keväällä '13 kirjoitan matikan, äikän ja EHKÄ elämänkatsomustiedon. Se kiinnostaa mua jonkun verran ja oon tämän jakson jälkeen pakolliset käynytkin. Vuoden päästä mulla on käynnissä mun viimeinen lukiojakso. Toivon, että vuosi menee tosi nopeasti, että pääsen tekemään jotakin mistä oikeasti pidän.

No mutta, se koulusta. Meillä onkin huomenna tuparit! Jee. Käytiin tänään ostamassa keittiöön pöytä, sellanen ruskee ihan normi neljän hengen pöytä. Tykkään. Kai tää kämppä tästä joskus omannäköiseksi muuttuu, vielä se ei kyllä ole sitä. Eikä tule hetkeen olemaankaan, pitäisi olla kuitenkin rahaa sisustukseen...

Ihanaa nähdä mun ystäviä, kun tulevat tupareihin. Ja erittäin kivaa, että rakkaan ystäviä tulee myös, vaikka asuvatkin kauempana. :) Tulee kyllä tosi kiva ilta.

Näillä mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti