tiistai 20. joulukuuta 2011

Tiistait...

Nonni, nyt sitä on sitten päädytty jo joulunviettoon... Iskällä tässä siis kirjoittelen, täältä metsän keskeltä.. Huh.

Elikkäs meigäläisen joulu menee täällä, tosin sunnuntaina lähdetään rakkaan mummulle keskeisimpään Suomeen. :D Oon ihan tylsä kirjottaja, kun ei mulla oikeesti ole mitään sanottavaa.

Kilpirauhasen arvot oli taas normaalin RAJOISSA eli en saa ainakaan vielä lääkkeitä.. tavallaan hyvä, mutta silti vituttaa ihan sairaasti. Meigähän tarttee unta sellasen 12h yössä ja koko ajan paleltaa, hiukset lähtee, oppiminen ja muistaminen on vaikeaa... Eli mikähän mulla sitten on, jos ei oo vajaatoimintaa? Vajaatoimintahan on vielä vahvasti perinnöllinen sairaus, ja mun mummulla on se. Mietityttää, että mitenköhän nyt sitten toimisi...

Huomenna mennään ystävän kanssa yhden toisen ystävän luo glögille... :) Jee! Tosin en edes tykkää glögistä. xD Huomenna voisin myös leipoo pasteijoita... ja joulutorttuja... nomomom. Mun sisko tulee tänne vasta perjantaina illalla ja aikoo sekin leipoa, voi olla toi keittiö aika hirmusessa kunnossa...

Meinaa taas migreeniä olla, eilen oli ja nyt tuntuu taas että alkaa uudestaan... huh...

Mun pitäisi tehdä isommista ostoksistani joku esittelypäivitys. On ollu hetken jo mielessä, en oo vaan saanut aikaseks. Ehkäpä mä tänään myöhemmin... tai huomenna... kun iskällä on pari pv yövuoroa, yöt töissä ja nukkuu päivät niin pitäähän mullaki olla jotakin tekemistä. Vaikka sitten turhien blogipäivitysten tulva ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti