keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Isoja ostoksia!

Vaihdoin yläbannerin :) Kuvan on ottanut Jari B. Miettinen!

Ja nyt koska mulla ei ole elämää, esittelen teille pari juttua.

Eka tällaset ihanan kirkkaan pinkit korkokengät. Ostin nämä facebookin eräältä kenkäkirppikseltä. Oon ihan inlove näihin... tosin yksi pieni ongema, ilmoituksessa neiti sanoi näiden olevan kokoa 39... kappas kun eivät olleet vaan selkeillä numeroilla lukee että 40... Vituttaa kyllä, ovat siis hieman isot... Mutta patentoin ne niin, että saan käytettyä kesällä. Väri on upea.

Sit kävin Anttilassa ja poikien osastolta mun silmään pisti tää. Ois ollu paljo kivempi jos olis ollu vaikka harmaa, mut tää on jo nyt upea. Rakastan supersankareita.

Ja sitten vielä vähän supersankaruutta, tämä meikkipussi on itseasiassa kotoisin Norjan reissulta! On tehty ihan käsityönä, ja yksi lemppareista. Tietenkin.

Tämän kuvan tarkoitus on siis esitellä vyötä, ei mun kaljamahaa. :D Cybershopista, oikein tollanen muoviplastikhärpäke. Rakastan sitä kovin, tuollainen vihreä on juurikin mun lempivihreä. <3

Että sellaista. Vielä lopuksi ihana biisi, kuvaa fiiliksiä hyvin.



2 kommenttia:

  1. EIH hei minkä kokosia paitoja käytät, nyt kun katoin tätä tiedän yhen mestan jossa on niiiiin sun näkönen paita ja voisin melkein shopata sen ihan sua varten koska se on käytännössä ilmanen ! :D:D:D

    VastaaPoista
  2. No se ihan riippuu, toi pitkähihanen on poikien koko 164cm. Ja tänään ostin poikien hupparin 170cm :D

    Mut sit esim. perus h&m topit on S-M.

    VastaaPoista