keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Ihanuus!

Rakkaan Litan blogipäivitykset ovat saaneet munkin blogiin kävijävirtauksia, niin tehdään nyt ihan aiheesta sitten postaus. Lita on uskomattoman ihana muija, voin kertoo sille mitä vaan ja tiedetään paljon toistemme henkilökohtaisia asioita. 
Oon niin kiitollinen siitä, että oon saanut elämääni tällaisen smuigen! 

Joskus jos on ollut taukoja yhteydenpidossa, ollaan aina vaan luonnollisesti jatkettu siihen mihin on jääty. Me ollaan niin paita ja perse (kumpi on kumpi, sen saa ite päätellä ;D). 

Sanasta pinkki mulle tulee aina mieleen mun pinkkiLita <3 Ja aina jos nään Hello Kittyjä jossain, tulee ikävä tota smuigee.

Lita kirjoitti sen blogissa hetki sitten siitä, kuinka ihmiset on googlannut hakusanalla "bitchblog lita eronnut". Kaikkee sitä. Olettepas te ihmiset uteliaita!

Sovittiin sitten, että mä saan tehdä paljastuksia 100e / paljastus ;) Tiedän aika paljon asioita ja sattuneesta syystä mulla on aina ollut kamera mukana joka paikassa, kuvat lähtee mukaan lisähinnalla ;D Kysymyksiä vaan tulemaan, senkin uteliaat paskiaiset ;) 


Rakas <3
Lita on maailman kaunein nainen jonka tiedän, oon niin kateellinen ton tytön ulkonäöstä! Tollasella katseella kuka tahansa lähtis mukaan... mä oon ainakin ihan sulaa vahaa!

En pysty edes sanoin kertomaan kuinka paljon toi tyttö mulle merkitsee.

Ihmisillä on kai vaan luonnollinen taipumus juoruiluun ja uteliaisuuteen, mutta bitch please...

1 kommentti:

  1. Rakastan sua <3
    Nyt ja aina, kuolemankin jälkeen!

    Vaikka siis ollaan kuolemattomia kunnes toisin todistetaan <3

    VastaaPoista