sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Negatiivinen Enna

Dani lähti eilen illalla kotiinsa, sen omistajat tulivat hakemaan sitä. Olivat tosi pahoillaan tapahtuneesta. Lupasivat maksaa eläinlääkärin jos tulee reissu, luojan kiitos! Helpotti meinaa ahdistusta aika paljon, kun ei tarvitse miettiä rahaa. 

Saatiin Saran mutsilta antibiootteja Reksulle, se aloitti eilen niitä syömään ja niitä on noin kolmeksi päiväksi. Koskahan tuo alkaa epäilemään, että miksi saa joka päivä lihapullia muuten vaan? :D Vielä ei oo ainakaan huomannut mun huijausta. Eikä oo masu mennyt pienellä sekaisin niistä. Haava aukesi tänään kun käytiin montulla koirien kanssa. Mutta nyt illalla kun vaihdoin siihen haavasiteen niin näytti tosi hyvältä, ehkä se menee jopa umpeenkin! Elikkäs paranemaan päin eikä akuuttia hätää taida nyt olla. :) 

Saran mutsin mukaan tuo haava olisi pitänyt tikata kun on niin iso. Nyt sitä ei voi enää tikkaa tietenkään. Antoi mulle hoito-ohjeita ja oli kyllä tosi suuresti avuksi. 

Ensimmäinen reissuviikonloppu ettei tullut oikeastaan otettua paljon mitään kuvia. Tässä nyt on jotakin :D

Reka oli ärsyttävä möykkääjä, sai möykätä pipoon.

Reksun hieno haavaside, kyllä nyt on muut kateellisia!

Minun rakas potilas <3

Jee iskää!!

Reksu ottaa rennosti, Remppa-setä kun ei vie paljon tilaa :)

Nero ja minä ollaan kukkulan valloittajat!

Remppa poseeraa.

Neron ilme kun joutu poikien kanssa takakonttiin :'D

Ei kai tässä. Hoo on talvilomalla nyt. Mulla on viikolla pari sanakoetta ruotsista ja sitten ruotsinkoe.. pitänee lukea. Ei huvittais.

Ahdistuin niin pahasti viikonloppuna etten saanut oikein henkeä ja nytkin on vielä vaikeaa juoda. Oli niin sairas huoli tuosta mun karvalapsesta. Nyt väsyttää ihan homona kun stressi ja ahdistus vähän lauennut, kun Reka on taas oma itsensä. 

Osittain ahdistaa kyllä tietyt ihmisetkin. Eräälle yritin viikonloppuna soittaa kun olin niin paskana tuosta koirasta ja kaikesta ja sain vähän nenilleni negatiivisuudestani. Onhan se totta, että oon pessimisti ja välillä aika negatiivinen ihminen. Mutta en mä sitä kyllä toisten kiusaksi tee ja nyt jäi semmonen fiilis, että henkilö pitää mua aivan paskana ihmisenä. Toivotaan, ettei :)

Lisäksi mun elämässä on pyörinyt yksi manipuloiva sosiopaatti, jonka kanssa en kyllä tule toimeen kun pakosta. Erästä toista hän manipuloi eikä toinen huomaa sitä. Minä huomaan ja tämä ns. sosiopaatti yrittää eliminoida mua pois toisen elämästä ja koska tajuan sen yritykset, ei tulla oikein mitenkään toimeen. En aio kyllä enää nähdä tätä henkilöä, koska ei mun oo pakko. 

Mulla on velvollisuus huolehtia myös itsestäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti