torstai 7. maaliskuuta 2013

Ja vitsillä sisään

Jee Sara ja Hapa ja Nero tuli eilen kylään :) Tai siis kävin ne hakemassa. :D Ennen sitä olinkin Hämeenlinnassa Hemun kanssa kattelemassa yomekkoja, oli tosi köyhä tarjonta! Käytiin moikkaa Annua töissä ja sitten Ässä hakikin meidät ja mentiin kattoon sen kämppää. Jee!

Nero ja Reksu on leikkiny ihan täysiä vaan koko ajan. 

Laittomia koiratappeluita.

Nero rämpii karkuun Reksua :D

Koirallani on taipuisat tassut?

Jeeee minun keppi!

Ollaan värjätty Saran tukkaa vihree-violetiks ja itellenikin laitoin vähän väriä päähän mut ei tää oikein oo hyvä. En tiiä mitä mä haluaisin tän kaa tehdä. Kauheita kriisejä. Huomenna pitäisi jaksaa käydä koululla vihdoin tekemässä muutama koe, joita oon vaan lykännyt... piti viedä pullojakin kauppaan, että sai bussirahaa. 

Siivosin tänään keittiön ja oon pessyt 2 koneellista pyykkiä ja ties mitä... silti miesosapuoli on vaan tiuskinut mulle koko päivän. No, onneksi on noi ihanat kylässä niin on muutakin seuraa.

Käytiin tänään pyörimässä tuolla keskustassa ja Willassa.
Ostin X-Stylestä ihanan Liquor Brandin meikkipussin ja Hapa osti Saralle aivan törkeän upean laukun !!!

Rakkaus. <3 Toi on vielä sellasta ihanaa kangasta. 

Nyrkkirautakantokahva, niinku "sormuksia" jotka menee sormiin. Aivan upee !!!

Miksei mulla ole ketään sellasta joka hemmottelis mua kaikilla tommosilla jutuilla! Haluaisin niin kaikkia vaatteita ja asusteita ja ihan kaikkee... tilillä taitaa olla euro loppukuuks? Noo.. vakuutuspalautusrahoja odotellessa.... 

Ainiin ja oon tehnyt noilla sisustustarroilla tohon olkkarin oven päälle tommosen kuviontisysteemin, mun mielestä tää on tosi hieno ja vois tehdä muuallekin kämppään tommosia juttuja jos löytyis vielä jostain hienoja sisustustarroja. Onko kellään kokemusta niistä, mistä sais hienoja?

Kukkaköynnöstä ja perhosia.

Kuolen väsymykseen ja vielä pariks tunniks koirien kaa pihalle. Ei muuta ku soronnoo..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti