torstai 1. maaliskuuta 2012

Melkein hyvä päivä?

Heräsin tänään siihen kun Jassu soitti ja kyseli millanen aamu, kertoili että ulkona on kiva kevätilma ja että kouluun saa tulla ;D Se on niin ihana. <3 Iso apu mun koulunkäynnissä. Ja tänään olin ekalla matikantunnillani tuolla, tosi hyvä ope! Vaikka kukaan ei vie AM:n paikkaa mun sydämessä, niin olin tosi positiivisesti yllättynyt. Suhtautui asiallisesti mun masennukseen ja oli tosi kannustava. Siitä kimmokkeena tein matikan läksyt!! JA OSASIN KAIKKI. Ah maailman helpointa juttua, todennäkösyyttä. :) En muista koska olisin tehny läksyt viimeks :D Huomenna ei oo onneks kun 9.40 - 12.45 koulua, mantsaa ja matikkaa.

Tulin siis koulusta kotiin, tein läksyt ja sitte haettiin Hoon kanssa J kun se on työssäoppimassa jossain ihan korvessa eikä JRZ kerinny hakeen sitä duunin takia. Voi raukkaa >:( Oli joutunu jo ainakin tunnin odottamaan siellä metässä... Sitte mentiinki Hoon kanssa Amarilloo syömää. Nomomom. Söin hot wingsei ja sipulirenkaita. Jälkkäriks brownie <3

Kotona tuli sit yhtäkkiä kipee olo, en tiiä oonko taas kipeeks tulossa ku vaikee hengittää, tajuton väsy, lihaksiin sattuu... ei onneks oo kuumetta kuitenkaa, että ehkä tää on jotain muuta.

Viikonlopuksi mennään Keski-Suomeen, kattomaan Hoon äidin uutta koiraa :) Koitan muistaa ottaa kameran mukaan niin saan ehkä kuvia siitä karvamopista!

Nyt väsynyt säkkiolio odottaa, että pesukone saa mesottua ja sen jälkeen ripustaminen ja sitten Nukkumatin maille!

2 kommenttia:

  1. AM<3 se on viimeaikoina kehunu mua matikan tunneilla ku oon osannut!

    VastaaPoista
  2. AM on ihan paras. <3 Sano terkkuja sille jos muistat!!

    VastaaPoista