keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Jou

Meigähän on tässä kuumeillut sitten... tänään menin jo kouluun, ei ollut kun yksi tunti... ah, mantsa 2 <3
Ihan paskaa se oikeesti on, en ymmärrä siitä mitään. Mantsa, bilsa, fyssa ja kemma on niiiiiiiiiiiin mun heikkouksia. Onneks ton mantsan kurssin jälkeen oon käyny kaikista noista kaikki pakolliset.

Eilen kävin lääkärissä ja sain uudet napit. Jeejee. :D

Faija menee huomenna sappileikkaukseen, sano että karkaa vielä sieltä sairaalanmäeltä... :'D Eli jos näätte mun faijaa niin viekää se takas sinne...

Meni muuten totaalisen hermo tähän koneeseen, kun teen kuviksen töitä joiden koko on 95 megaa, niin ei tää jaksa pyörittää. Tarttisin niin uuden koneen kuvankäsittelyy varten, mut no money no funny... Kehityspsykan tehtävät odottaa tekijäänsä ja ens viikolla alkaa jo koeviikko :o APUA!!! Onneksi N auttaa mua psykassa, jee.

Mulla ei oikein oo mitään kerrottavaa. Diagnoosi muuttu nyt keskivaikeesta vaikeeseen. Sehän on hyvä homma se :D Ei vaan kellään oo aikoja alkaa työskentelemään mun kanssa.

Kävin tänään taas hierojalla niskojen takii ja nyt sattuu käteen tosi paljon ku on toi oikee olkapää ollu paskana ja sitä sit hierottii kunnolla, sormissa asti tuntuu... huh.

Ootan niin innolla mun, Hemun ja Suffen HP weekendiä. Nimensä mukaisesti aiomme siis katsoa KAIKKI Harry Potter -leffat viikonloppuna. H ja S tulee tänne Hygeen meigän luo. Miehekkeen on varmaan hauska tulla duunimatkalta pe-la yönä kotiin kun täällä on jo väsyneitä HP faneja. Suffehan ei oo Pottereista yhtään perillä, mutta onneks minä ja Hemu osataan ne ulkoo miljoonalla kielellä ja takaperin silmätkii luettuna.. ;)

Koulu hajottaa. Kohta alkaa onneksi jo uusi jakso, viimenen tän lukuvuoden! Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti