lauantai 17. maaliskuuta 2012

I'd love you till the end

Haluaisin kovasti, että eräs uusi tuttavuus lukisi mun blogia.
Aina ei kai voi voittaa...

No, eilen oli bändikurssin päätöskonsertti kaupungintalolla ja mentiin sitten Katan kanssa kattomaan sitä :) Mä menin lähinnä sen takia kun Oona lauloi siellä! Tässä on kuva Oonasta stagella:


Menin sitten siinä Katalle kirjottaa tekstitaitoo sen jälkeen, Katankin piti kirjottaa mut se vaan selaili Kuvakkeesta miesten kuvia kun meigä yritti kirjottaa :D Sit oli niin kuumeinen olo ja vähän paskaki olo Hoon juttujen vuoksi, että päätin lähtee himaan. Tekstailin siinä Iin kanssa ja lopulta lähdinkin sitten hetkeks vielä ajeleen Iin ja sen kavereiden kanssa :) Ei ollu sinänsä hyvä idea, kun pääsin kotiin niin 38 kuumetta... mut kuitenkin piristi se tosi paljon. Olin ihan otettu, että mulle soitettiin.

En nukkunut sitten pe-la yönä kun joku 3h, koska H päätti olla persesilmä ja piti se raahaa himaan ku ei olis muuten kyenny. Otti keuhkoihin aika paljon... kuumeessa pakkasessa raahaat ihmistä nii terve... Ja aamusta kasilta ylös ja studiolle Helsinkiin Noran kanssa <3 Nyt on kuumetta 38.3 ollu.

Noran kanssa tosiaan siis tänään studiolla oltiin kuvailemassa, Jarikin siellä meitä viihdytti. Voisin heittää tähän pari kuvaa Norasta mitä kerkesin tekeen tänään valmiiks:





Tuli kyllä tosi hyviä kuvia. :) Niitä olis nafti 600 nyt koneella.. jos parisataa jaksaisin toimittaa arvoisalle mallille :D Huh mikä homma. Vieläkin kuumetta niin nyt ei kyllä kykene. Lupasin vielä huomenna mennä kattoo Katan ratsastuskisoja ja viedä sen sinne aamusta... helmee ajella kuumeisena, bemari otti tänää jo vähä iskua ku ajoin kuumees kauppaa ja olin tökänny luistoneston pois päältä :D Sehän sit meinaa vähä lähti käsistä...

Nyt oon kattonu tässä illalla TSH Kuninkaan paluuta, oon alkanu vuoden sisää kattoo leffoja ilman tekstejä melkein aina. Paitsi jos oon tositosi väsynyt ja uus leffa kyseessä. Mutta kuitenkin on toi englanninkielentaito niin hyvä, että keposasti pystyy tsiigailee ilman subtitlei.

Mun pitäis tehdä ihan sairaasti kouluhommia, on vaan ollu niin paljon menoa tänäkin viikonloppuna ja kun kipeä niin kotona olevan ajan melkein aina nukkuu... kohta vaan on koeviikko ja pitäis palauttaa kaikki duunit ennen sitä.

Eräs ystävä erosi tänään muijastaan, kävin moikkaamassa sitä tossa sitten. Ystävää siis. Haleja, jos luet. <3

Ei mulla taida olla taas sen tähdellisempää. Paskaahan tämä elämä on, niinkun aina :D

Tukka kasvaa tuhannesosamillin
mielenkiintoista melkein promillen
enemmän kun eilen 
ja oon vaan mä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti