keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Oksenna

Terrrrrve. Tai ennemminkin sairas nyt viimeaikoina... en oo päässyt sängystä ylös kun on ollut niin huono olo.

Tänään kävin koululla juttelemassa koulukuraattorin kanssa ja se helpotti vähäsen :) Sain myös sovittua lääkäriaikaa ja semmosta... jos tää tästä taas... Sovittiin koulussa, että tehdään mun jaksot mun jaksamisen mukaan... sain jo yhdestä kurssista itsenäisen suorittamisen ohjeet. Olin ihan yllättynyt kyseisestä opettajasta, että oli niinkin ymmärtäväinen asian suhteen! Pelottaa vaan noi tehtävät, on aika haastavia ja pitäis olla käsitteet täysin hallussa... 4 viikkoo aikaa jakson loppuun.

Teitä lukijoitakin on tullut muutama lisää, jee! Aina saa muuten sitten ehdotella, että mistä haluaisi postausta ym. Itsestä tuntuu välillä siltä, että ei ole mitään kirjoitusideoita ja teemapostaukset ym on aina tosi kivoja tehdä.

Oon alkanut taas käymään uimassa. Viimeviikolla kävin 3 kertaa mikä on tosi jees määrä, tällä viikolla en oo olon takia käynyt yhtään mikä on kyllä iso miinus. Täytyy koittaa, jos vaikka huomenna pääsisi menemään koulun jälkeen... tosin koulua on kyllä 16.45 asti ettäettä :D

Ah oli ihanaa ajella tänään koululta pois ja kotiin kun migreeni iski päälle.. ei lääkkeitä himassa ja olin sitten taidokkaasti hukannut reseptinkin. Nyt alkaa jo helpottaa, hieman vielä oksettaa mutta muuten ihan jees.

En oikein tiedä mistä kirjoittaisin. Mun olo on ollut viimeisen kuukauden ajan tosi vaihteleva. Lomalla olin pitkästä aikaa ihan snadisti oma itseni, tein Hoolle iltapalaakin kun sillä meni myöhään duunissa: lämpimiä ruisleipiä ja lättyjä. Muutenkin sain tosi paljon aikaan, enkä jäänyt neljän seinän sisälle. Ja sain vähän liikuttuakin. Sitten taas oikeastaan lauantaista asti on ollut ihan helvetin paha olla. Ärsyttävää.

Masennus on niin paska sairaus, se vie multa oikeuden olla minä itse. Se yrittää syödä mut sisuksiinsa, mutta aion pakottaa sen vielä joskus oksentamaan.

2 kommenttia: