lauantai 24. maaliskuuta 2012

No-one knows what it's like

Viikonloppua.
Eilen käytiin Hoon kanssa ostamassa kauhee kasa karkkia, pitsaa, limpparia ja vuokrattiin leffa nimeltä Tie. Hoon mukaan tuo on kirjana aivan uskomaton ja itsehän tahdoin leffan nähdä sen vuoksi, että siinä on Viggo Mortensen. <3




Leffa oli tosi hyvä, kirja vissiin parempi niinku aina normisti menee. Mut diggasin leffasta. Itkuhan siinä meinas tulla kun Vigon hahmo kuoli lopussa. :( Mut oli kivaa viettää leffailtaa Hoon kanssa ja syödä paskaruokaa. :D

Hoo on ollut duunissa ihan vitusti nyt, tässä kuussa yli 7 päivän edestä ylitöitä.... Sai sitten bonuksena tällasen duunista, kun on tehnyt hyvää jälkeä ja tulosta:


Jep. Se on iPad.

Tänään eli lauantaina kävinkin sitten Hämeenlinnassa kahvilla muutaman kaverin kanssa. Ostin kaikenlaista myös, pari paitaa, muistikortin kameraan, vanulappuja... Hoo osti mulle hubiusbin ku vingun aina ettei oo usb paikkoja tarpeeks :D

KappAhl

Biletoppi, Kantolan Suurkirppis

Kuvathan kertovat enemmän kun tuhat sanaa joten....

Meig, Ässä ja Hemu

Joku psykopaatti

Tutkittii Ennun kaa vähä tota yovihkoo

<3

Intresting

Tulin himaan nii ihan törkee väsymys, ajoinki sellases koomas et ihme ettei mitään käyny... mut oli kyl ihanaa nähdä kavereita!! <3 Nyt oon vaan lagannu kotona, sain kirjotettuu kyl kaks psykan ainetta, vaikka aikamoista shittiä mun mielestä tulikin. Teen kehityspsykologian kurssia itsenäisesti, niin siinä on tosi laajoja esseetehtäviä tehtävinä. Oon välillä vähän pulassa ja pitäis palauttaa 4 päivän sisään... enää kaks tekemättä. Apua. 

Nappulat ei oo vielä vaikuttanu, paino on vähän noussut kyllä ja sitä myötä otsassa on aika isohko kyrpä tällä hetkellä... Siis noussut nappuloiden takia, ei se muuten nousis. 

Kukahan lukis mun puolesta kokeisiin? Keskiviikkona matikka, torstaina psyka ja perjantaina mantsa... apua... Tuntuu just siltä etten pääse mistään läpi, oon niiiiiiin huono .____. Enkä oo vieläkää saanu siitä bilsan uusinnasta numeroa vaikka se on joka kerta luvannut tarkastaa sen kokeen ku oon nähny sen open... vittu.

3 kommenttia:

  1. Siis perkele :D kattelin tota harmaata biletoppia Kantolassa lauantaina ja kelasin että tuun ostaan sen sunnuntaina kun la rahat ei riittäny :D sit plääh en ehtinytkään ja kun maanantaina menin niin jokuhan oli sen ostanut, mutta maaailma on pieni, SÄ sitten ostit sen!! :D

    VastaaPoista
  2. Hähähähääh meigä vei!! Oon ettiny biletoppii, yritin selittää yks kerta Hemmolle et tartten biletopin... "miten se on muka erilainen ku normitoppi, ihan hyvin sä voit bilettää noilla sun normitopeilla" sillee miehet... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ite olinkin miesseurassa tuolla kirpparil ja saatiin sit tostakin topista riita aikaiseks, mun mielestä se oli enemmän hopeinen harmaa kun miesnäkökulma väitti violetiksi :D

      Poista