torstai 15. maaliskuuta 2012

Väsynyttä

Oltiin tänään hissanryhmän kanssa Kansallismuseossa Helsingissä. Olis varmaan tosi mielenkiintonen paikka jos vaan jaksais kiertää ja keskittyä ihan ajan kanssa... nyt oli niin väsy ettei oikein pysyny messis. Aamuhan alkoi Almogranilla ja vikalle tunnille en edes jaksanut koulussa mennä, kun väsytti niin paljon. Tulin kotiin ja kuumehan se meinas nousta.. pientä lämpöö. Vedin sit kolmen tunnin päikkärit ja nyt on jo vähä helpottanut, sairas väsymys kuitenkin vielä. Joutuu kohta kyllä nukkumaan.

Oon niin tuskissani ettinyt kesätöitä, ettei mitään rajaa. Mistään ei tunnu saavan. Viime kesänä hain johonkin n. 60 paikkaan Hämeenlinnassa enkä päässyt... ja tää Hyge on nii paljo pienempi ettei varmaan oo kovinkaan paljon parempia mahiksia.. On tässä nyt kuitenkin useampaan kymmeneen paikkaan tullut haettua. Pitää toivoa parasta. Mistähän mä revin vuokrarahat jossen saa duunia?

Oli muuten aika helvetistä istua junassa tänään ku tultiin sieltä Helsingistä pois, meigä söi rasvatonta maitorahkaa ja pari muijaa mun vieres veti mäkkii ihan sikana. Jumalauta sitä rasvan _tuoksua_... meinasin viedä niiden safkat. Oon syöny tosi vähän rasvaa nyt, pitäis yrittää syödä enempi mut sit taas tulee kalorit vastaan...

Vaikka just värjäsin mun tukkaa niin haluaisin taas tehdä jotakin mun ulkonäölle. Äöäöäö. Siis esim opetella käyttää uusii meikkei tai OSTAA HELVETIN PALJON UUSIA VAATTEITA!!!! Tai vetää tukan lyhyeks. Mut ei oo massii kyl ostaa meikkei / kuteita nii paljo et niistä ois kauheesti iloo. :D Ja tukalle en varmaan uskalla vielä tehdä mitään. Nää on niitä elämän isoja kriisejä.

Mulla oli eilen bilsa 2 -kurssin uusinta, epäilen vahvasti että ei taaskaan mennyt läpi. Ei oo toi bilsa ihan meigän juttu!!! Pakko ois vaan läpi päästä, kun pakollinen kurssi. Mutta silti niin turha...

Tän päivän on kyllä pelastanut suklaa, jota Hoo toi. Nomomomm. Piti käydä tänään lenkillä, mutta eihän siitä mitään sitten tullu ku menin nukkumaan sen 3h :D Huomenna salille sitten ja lauantaina studiolle taas. Kuvattavana Nora :) Jee.

Jumalauta että voi ihmistä väsyttää.
I rest my case.

2 kommenttia: