perjantai 16. maaliskuuta 2012

Haaste

Nora heitti mua haasteella.
Perkele.

Ja tässä siis homman nimi:
1. Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen
2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi
3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle

Faktat:
1. Vaikka oon ihan saatanan vannoutunut lihansyöjä ollut aina, syön melkein joka päivä toisena safkana vihreäpapu-kidneypapu-tomaattimurska-punasipuli -mössöä. Ei siis lihan lihaa :o

2. Tunnen olevani huono kaikessa, ja että kaikki muut osaa kaiken.

3. Tykkään valokuvaamisesta yli kaiken. Mutta se tuo myös jonkun verran stressiä, jos on jossakin kuvaamassa ja joku asetus väärin ja ei heti tajua ja porukka on sillee "NÄYTÄ TULIKS HIENO" sillee apua venatkaa nyt en oo viel kondiksessa....

4. Ulkonäkö on mulle jollain tasolla pakkomielle ja kaikki muut on luonnollisesti mua paremman näkösiä.

5. Haluaisin olla hikke koulussa ja oon kateellinen niille jotka vetää koko ajan 9 ja 10.

6. Tuntemattomat ihmiset pitää mua tajuttoman itsevarmana ihmisenä, mutta ne jotka tuntee, tietää, että asia on aivan päinvastoin.

7. Minun on erittäin vaikea pyytää anteeksi, vaikka tiedän tehneeni väärin.


Okei en pysty millää keksiin 15 tyyppii kelle haluaisin heittää tän haasteen mut tässä nyt ees muutama:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti