lauantai 31. elokuuta 2013

Sä oot kujal

Mun ja Annin pitäis varmaan perustaa joku yhteinen blogi ja olla puhumatta toisistamme näissä omissa blogeissamme... koska arvatkaa kenen kaa olin eilen... :D 

Käytiin siis Annin kaa tyhjentää Ikeaa taas vaihteeks. Tuntuu et käydään Ikeas useemmin kun ruokakaupassa. Ostin seinähyllyi ja Anni halus ankkapyyhkeen :D Niin ja ostin semmosen paperipaskalampun, saa tunnelmavalaisua... Anni on ehkä vammasin shoppailuseura mitä mä tiedän, se kiusas mua niin saatanasti koko reissun :D

Ennen Ikean reissuu käytiin muute nopee Itiksessä. Ostin tommoset ihanat pökät. Anni osti vähä samantyyliset.. niin ja arvatkaa mitä!!!! Mä oon niin himoinnu tota pinkkimustaa collegehupparia, mut niitä ei oo ollu missää nyt ku mulla olis ollu rahaa semmoseen. Hetki sitten ostin sen oranssimustan, kun ajattelin ettei noita pinkkejä saa enää. Oon itkeny verta siitä asti. Mut Anni oli löytäny Tsadist semmosen ja osti sen mulle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jumalauta <3
Meitsi on ihan sou sou sou häpi. <3


Huima laatu kun eteisessä ei oo kunnon valoo 8D
Olen pinkki.


Tältä näyttää Enna lauantaiaamuna. 
Ja reuhka on kasvanu ihan hirveesti.

Anni tulee ehkä tänään meille, toivottavasti tulee. Nähdään niin harvoin että on jo ikävä xD 
Alkuviikosta varmaan videopostausta taas!

2 kommenttia:

  1. Wau miten kiva blogi! :) Löysin tän Litan blogin kautta ja koukutuin selailemaan pidemmäksikin aikaa.. Ja hei, mistä noi siun housut on? ;)

    VastaaPoista
  2. Huui tajusin vasta nyt kommentin! Kiitos paljon :)

    Itiksessä on siinä siltakäytävässä semmonen pikkukauppa niin sieltä 8D En muista nimee! .'D

    VastaaPoista