torstai 22. elokuuta 2013

Älä riko kaavaa

Jotenkin vaihteeks oon ollut ihan törkeenä taas ANNIN kanssa. Hahah. No mutta lauantaina olinkin sitten Hämeenlinnassa keskiaikamarkkinoilla, Saralla ja Juhanalla oli matsit siellä perinteisesti, koska FCF oli siellä edustamassa. On se Sara vaan aika kova tyttö <3 Nyt se homo on kylläkin Saksassa pari viikkoo, eikä jumalauta ottanut mua mukaan käsimatkatavaroissa. Ettäs kehtaa. Ikävä on, mutta en suostu kommunikoimaan sen kaa ellen saa matkalaukullista tuliaisia 8D (btw se vei mun matkalaukunkin saatana, viekää vaan tuhkatkin pesästä...) :D 

Reksun hieno laatta tuli postissa pari päivää sitten, se on ihan sairaan hieno. Lukee isolla "REKA" ja toisella puolella mun puhelinnumero :)



Hauska kun se tuli tommosessa chihu -kortissa... :D Ihan Reksun vastakohta!
Herra loukkaantu kun joutu istumaan märällä nurtsilla, eikä voinu kattoo kameraan... :D



"äiti mun pylly kastuu!!!"

Ainiin käytiin Annin (ehehehehehhe :D) kanssa Ideaparkissakin, ostin Rockjetist tämmösen collegetakin. Harmittaa ku ei ollu enää pinkkejä. Tai keltasia. Tai ees vihreitä. Mut on tää oranssiki iha hauska.


Olin aika ilonen ku keskiaikamarkkinoilla sato vettä täysii ja pääsin tonne telttaan sitä karkuun 8D Mwahahah. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti