maanantai 5. elokuuta 2013

Etsin kundii tiukkavartaloista

Anni tuli tänään käymään ja pyörittiin Willassa ja vähän joka puolella. Ja käytiin Smartilla Hämeenlinnassa, näytin Annille pari juttua ja sitten käytiin Henkalla <3 kylässä.

Oli pakko ostaa Rekalle Mustista ja Mirristä tota Nutrolin -ravintoöljyä, jos se vähän auttais sen turkinlähtöön. Raukalta lähtee ihan sairaasti karvaa stressin takia, se stressaa koska mä oon ihan saatanan stressaantunut. Pitäis ite yrittää olla khuul mutta en pysty ja sitten Reksu reagoi. Voi toista. Onneksi kohta kuitenkin aika varmasti rauhoittuu tilanteet.

Oon katsellut ennenkin tätä purkkia Reksun nameille M&M:ssä, mutta nyt se oli pakko ottaa mukaan kun oli sen verran just "ylimäärästä" (hah ei se ikinä oo ylimäärästä..) rahaa lompakossa. Ja Reksu sitäpaitsi halus tämmösen.


Eikö oo ihana! :D Rakastan kaikkia purkkeja ym ja toi on vaan mun mielestä tosi symppis. Ja Reka tykkää vaaleenpunasesta ;) 

Lisäks ostin New Yorkerist itelleni yhden paidan. Whii. Ja sormuksen Glitteristä. 

Huomenna on viiden viikon tauon jälkeen taas terapia, mun terapeutti oli kesälomalla (se hänelle suotakoon). Ja tässä viidessä viikossa on tapahtunut niin paljon kaikkea, että ei taida kaikkee keritä huomenna kertoo :D Ja oon niin varma että hän kysyy multa, että "mites sun kesä on menny" :D Sillee "kauan sulla on aikaa??" koska oikeesti. Överipaljon asiaa. Ja ihanaa päästä puhumaan niistä. Tietysti ollaan kavereiden kanssa juteltu ummet ja lammet mutta on eri asia puhua jollekin joka tietää miksi sä reagoit sillee ku reagoit psykologisesta näkökulmasta ja joka on puolueeton, koska ei oo mun kaveri. Hohhoijaa. 

Reka on muuten tosi hienosti ominut Anninkin jo itselleen, ei yhtään vierastamista tai varomista vaan heti innoissaan Annin luo ja jeesustelemaan. Ja vähän ilopissattiinkin (Reka lähinnä, ei niinkään minä ja Anni) eteisen lattialle kun Anni tuli kylään :D 

Ai niin siitä paidasta kuvii.



Oujeah. 

Voi herra Reka tuijottaa mua tässä sängyllä nyt sennäkösenä, että herralla on ruoka-aika... :D Elikkäs ei muuta kun ulos lenkkeilemään, että kaveri saa joskus safkaakin. 

Reka 

2 kommenttia:

  1. Se on kyllä helpottava tunne, kun joku sellainen kuuntelee, joka ei voi sanoa, että eihän se noin menny, et voi sanoa tai tuntea noin. Että on joku joka vain antaa puhua ja kuuntelee ja antaa tilaa, mutta yrittää ymmärtää.

    Onneksi on ystäviä ja onneksi on terapeutteja.

    VastaaPoista
  2. No niinpä! Ja jokainenhan meistä on vähän terapian tarpeessa ;)

    VastaaPoista