keskiviikko 14. elokuuta 2013

Olenko hullu vai hullu?

Oltiin Annin kanssa tossa lauantaina kattomassa räppiä Jalostamossa, oli ihan hauska ilta! 

Kai sitä välillä saa olla vähän tuiskeessa?

Heräsin muuten tänään 07.30 eikä väsyttäny. Yritin vetää unta palloon mut ei onnistunu, aloin sit laittaa tiskejä ja pyykkejä ja siivosin eteistä. Sitte menin Hämeenlinnaan ja sitten hengattiin faijan kaa. Oli muuten aikamoinen urakka päästä sinne... meinaa olin jättänyt eilen illalla Saralla käydessäni rahapussini autoon... ja Hoo on sillä tietysti duunissa... eihä siellä oo ku electroni ja opiskelijakortti ja henkkarit jne... Jouduin sit ettimään koko kämpän että löydän hiluja ja sain sen 7,50 mitä aikuisen lippu maksaa täältä sinne ja voi jeesus... ja passi oli hukassa kun piti ottaa jotku henkkarit mukaan ja voi että :D  

Iskä osti Reksun safkoille tommosen säilytyslodjun minkä halusin! Musta tää on sika kiva ja niitä oli violetteinakin, vois melkein pyykeille ostaa semmosen 8D 


Käytiin sitten Mustissa ja Mirrissä myös, Reksu halus sieltä ihan hirveesti kaikkee. Ostin sille sitten uuden pedin tai tommosen karvamattoalustan ja oveen varotuskyltin Reksusta ;) Ja tilasin semmosen luunmuotosen violetin nimilaatan Reksun kaulapantaan, jossa on sen nimi ja mun puhelinnumero.


Lisäksi etittiin mun serkuille synttärilahjaa, pojat täyttää 5 vee syyskuun alusta. 
Sit iskä heittikin mut tähä himaan ja kuunneltiin musiikkia ja oltiin Rekan kaa. Ja sit se lähti menee ja nyt me Reksun kaa vaan chillataan.

Ainiin ihana Sara antoi mulle sen baarituolin, kun se ei kuulemma tee sillä mitään ja se vie vaan tilaa o.O 
Ja oon puhunut että pitäs ostaa itelle semmonen.
Me happy <3


Niin ja Sara oli teettänyt fanijullareita, sain semmosenkin. Pitää ostaa kehykset ja laittaa seinälle.


Nyt olen pakotettu syömään roskaruokaa, koska se electron on edelleen Hoon mukana ja ei rahaa. Pankkitunnuksilla pizzaonlineen ja kohta nomomomom... :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti