maanantai 22. lokakuuta 2012

Vesi kuuluu veneen alle

Perjantaina ihana Nora tuli mun luo. <3 Hoo lähti kaverinsa kanssa keskisuomeen mökkeilemään, joten kämppä oli meidän! Suunnattiin katsastamaan uutta kauppakeskusta, josta ostinkin pieniä juttuja (mm. matkalaukkuun semmosen lätkän, luomivärin...) ja sieltä sittarin kautta meille. Käytiin Rekan kanssa soramontulla. Reka pysähty poseeraan Noralle heti kun Nora kaivo kameran esiin =) Minun karvalapsi <3


Kotona sitten taas tehtiin muutamat drinki (Mariannee, ah <3) ja otettiin sidukat. Tehtiin ruokaa ja kammattiin naamat. Sitten lähdettiinkin Katan synttäribileisiin. Sieltä sitten baareilemaan =) Jossain vaiheessa Tare liittyi seuraamme ja käytiinkin T:n luona katsomassa Metua. Metu on tarantella ja Nora rakastaa hämähäkkejä niin halusin näyttää sen sille. Ja voitteko uskoo, minä joka pelkään muunmuassa hämähäkkejä kuollakseni, pidin Metua kädessä!!! Aivan hirvittävää. Pelotti aivan törkeenä, mut uskalsin ! Jes hyvä minä.

Lauantaina käytiin sit Noran kaa bestburgerissa läskeilemässä ja sitten Nora lähtikin kotia kohti. :( Menin sitten siitä Medariin juomaan vissyä ja illemmalla Rekan kanssa T:lle katsomaan leffoja. Oltiin molemmat niin väsyneitä että leffavalinnoissa ei ollu mitään järkeä... Monty Pythonin Life of Brian... Hot spots... Ace Ventura... Ihan päätöntä menoa. 

Siitä sitten matkasin himaan koomaamaan. Oli kyllä kiva viikonloppu :) 

Lääkkeet vissiin toimii jotenkin hyvin, koska ei ahdistanut koko viikonloppuna se, että Hoo on niin kaukana. Vasta sunnuntai-iltana tuli hetkellinen paha ahdistus. Mutta siitäkin on taas ehkä selvitty.

Heräsin muuten 6.35 tänään ja minähän oon syyslomalla.... minä joka en käy koulussa kun oon niin väsynyt ja paskana ja masentunut ja ahdistunut - herään lomalla 6.35 enkä saa unta. Nyt dataan tässä sohvalla ja katon telkkaria. Reka möllöttää vieressä. Kohta vien sen pihalle ja sen jälkeen meen sairaalalle, astman kontrollikäynti... ei jaksais kiinnostaa kyllä. Vihaan sairaaloita.

Loppuun biisi joka on soinut koko viikonlopun mun päässä, kiitos Teemun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti