maanantai 1. lokakuuta 2012

Haaste!

Lita haastoi :)
Haastan 3 (vaikka pitäis siis 5) bloggaajaa tekemään tämän alla olevan kyselyn.



10 vuotta sitten ...
1. Olin 9 -vuotias.
2. Mulla oli tietty kaveriporukka
3. Sain silmälasit
4. Muutettiin omakotitaloon
5. Ensimmäinen oma huone


5 vuotta sitten ...
1. Join ensimmäisen kerran alkoholia
2. Kävin kotibileissä
3. Sairastuin homeesta
4. Mun itsevarmuus oli normaalilla tasolla
5. Otin ekoja lävistyksiäni


3 vuotta sitten ...
1. Asuin mutsin kanssa kaksin
2. Masennus alkoi
3. Erosin kirkosta
4. Aloitin lukion
5. Otin ekan tatskan?


1 vuosi sitten...
1. Muutettiin Hoon kanssa yhteen
2. Olin tosi pahasti jo masentunut
3. Vaihdoin koulua Hyvinkäälle
4. Pidettiin tuparit
5. <3


Kuluneena vuonna ...
1. Olen mennyt kihloihin
2. Ollaan otettu koira
3. Oon miettinyt tulevaisuutta ihan sairaasti
4. Nään ehkä joskus valoa tunnelin päässä
5. Olin Hoon kanssa Norjassa


Eilen minä...
1. Kävin kylpylässä
2. Söin irtokarkkeja
3. Kävin koiran kanssa pihalla
4. Riitelin
5. Podin migreeniä


Tänään minä ...
1. Olin pitkästä aikaa koulussa
2. Kirjoittelen blogia
3. Kävin värjäyttämässä kulmat ja ripset
4. Puhuin iskän kanssa henkeviä puhelimessa
5. Katson telkkaria


Huomenna minä ...
1. Menen kouluun
2. Leikin Rekan kaa
3. Menen terapiaan
4. Siivoan
5. Katson telkkaria


Ylihuomenna minä ...
1. Menen kouluun
2. Alan pakkailemaan Oulun reissua varten
3. Otan rennosti
4. Katson telkkaria
5. Leikin Rekan kaa


Vuoden päästä minä ...
1. Olen toivottavasti laihempi...
2. Olen toivottavasti töissä
3. Vastaanotan koulupaikkaa?
4. Asun muualla kuin Hygessä
5. Asun edelleen Hoon kanssa.

2 kommenttia: