sunnuntai 28. lokakuuta 2012

keNkiä


Minä ja Reksu pihalla yks päivä =) Kuten ilmeestä huomaa, Reka ei tahtonut olla kuvassa :D

Nyt esittelen ne parit kengät mitkä oon ostanut. Eli.

Nää aivan ihanat kirkkaan pinkit lenkkarit ostin tossa yks päivä Spirit Storesta, oon himonnut näitä siitä asti kun nää tuli myyntiin... ja nyt iskä osti ne mulle. Isi <3

Nää taasen on ne Oulusta ostetut korkkarit. Aivan ihanat aawwwww <3 Mutta tappaa jalat! Etenkin jos on ylipainoinen ja polvivammanen... 

Oon niin inlööv molempiin kenkiin.

Hoo lähti muuten tänään taas duunireissulle Italiaan, ja auto on rikki joten seuraavat 5 päivää me möllötetään Rekan kanssa kahdestaan himassa ja pelataan Skyrimiä... Alotin uuden pelin siihen, kun oon aika lopussa jo vanhassa. :D 

Ostin myös muuten Ässän kautta tätä Avonin Planet Spa -sarjan hiusmaskia. Oon nyt käyttänyt sitä pari kertaa. Hiukset on paremman tuntuset sen käytön jälkeen, mutta en kyllä huomaa suurta eroo esim. tavalliseen hoitoaineeseen. Mutta tää kyllä tuoksuu hyvältä.


Nyt Skyrim.

2 kommenttia:

  1. Ihanat nuo hopeiset korkkarit! :) Ovat aika samanlaiset malliltaan, kuin pennan nilkkurit, joskin eivät ihan niin korkeat taida ihan olla. :)

    VastaaPoista
  2. Joo mäki rakastuin niihin heti ensisilmäyksellä! Oho, niinpä muuten onkin! :D Kappas. Noi on kyllä ihan hirveet jaloille... mut täytyy maalata hymy naamalle ja hampaita kiristellen jatkaa kävelyä ;) ...tai sitten pidän noita vaan istuessani.

    VastaaPoista