perjantai 1. kesäkuuta 2012

Mullon loma

Noniin! Kesäloma!!! Vihdoin. Ja että mua ärsyttää muutama ihminen aivan vitusti. Hoo toi mulle Maarianhaminasta tuliaisia, tai siis laivalta oikeastaan... Sain niitä ihania salmiakkipastilleja ja sitten tämmösen ihanan Guessin laukun:


Mun mies on paras.

Oon ollu tässä iskällä pari päivää, ollaan katottu telkkaria... torstaina syötiin pizzaa, suklaata... tänään aamupalaks pekonia, kananmunia, paahtoleipää.. TOIMII. Ja suklaata :D Käytiin hakemassa Benellin Rafaello Deluxe. Ihan vitun hieno peli. 

Näin Enaa tossa nopee ja kokeiltiin mun uutta slacklinee, kun vihdoin löysin sellasen. Hämeenlinnan Intersportista. :D En osannu sitoo sitä ku en saanu sitä mekanismia toimimaan... mut iskä sit opetti xD

Näin sidot slacklinen kun et osaa :D




Jee. Huomenna sitten YOjuhlakierros ja illalla juhlimaan uusien ylioppilaiden kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti