torstai 7. kesäkuuta 2012

Toimintatorstai

Oon tosiaan tässä Hauholla ja eilen näin Emmaa Hämeenlinnassa. Se oli ostanu mulle keksimonsteripipon <3

Emma <3

Sitten käytiin H&M ja ostin pinkin topin, mustan tuubitopin ja kaks tommosta joiden nimee en tiiä :D Siis tissien ympärille.


Kävin kysyy Iinalt, mun vakkarikampaajalt aikaa jos sillä ois tunkee mut johki välii ja tänää aamulla sitten menin sinne. Iskän autolla ajelin ja oli kyl kivaa ajella manuaalilla pitkästä aikaa. Iina on ihana ihminen. Tukasta tuli aika lyhyt... mut meigä tykkää. Ostin myös vahaa tukanlaittoo varten, tosi hyvää! Jotain Doop -merkkistä.


Kävin ajaan äitin nurmikkoo sellasel paskalla leikkuril, mihin ei siis mee bensaa ja sitä vaan työnnetään... vähän oli ne terät paskana eikä se leikannu oikein mitää. Meni voima ja nopeuslajiks siinä sitten ja hiki lensi :D

Värjäsin äitillä tukkaa Live XXL colorilla, violetilla. Mun tukasta tuli punaruskee. En vittu suosittele noita värejä ikinä yhtään kenellekään.... kiva homma meinaa, violetti on pitkään ollu mun unelma ja nyt tää meni vituiks... enkä voi blondaa tai mitää ja tähän ei shokkivärivioletti tartu ku liian tumma. Perrrrrkele.

Kuvaa tukasta ja meigästä.




Olin myös Enalla tänään käymässä, ostin silt yhden paidan. Laitan sen huomenna ehkä päälle niin kuvaa sitten :) Huomenna tosiaan erämessut.

Ena <3 Ollaan viisaita silmälasit päässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti