torstai 5. tammikuuta 2012

Skole alko niinq

Huh, meigähän oli eilen koulussa!
Ja olin tänäänkin, mut lähdin kesken päivää pois kun oksetti, päätä särki ja ihan sairaan kuumeinen olo + hengenahdistus... laattasinkin sit kotona. Nyt on jo vähän parempi olo, mitä nyt on sairas uupumus kaikesta taas.

Oli tänään vanhojen treenit taas. Meen aina solmuun yhdessä pyörähdyksessä, ja aattelin et se johtuu musta. Mut sit kokeilin sen tanssiopen kaa niin se meni ihan nappiin ku se vei... eli ei oo mun vika, vaan jonkun pitäis opetella viemään.... :D No mut jee, ilmottauduin just jatkoillekin. Jippii. Vois mennä alasti ku ei viitti samois vaatteis mennä ja muuta ei oikein oo.

Onneksi huomenna ei ole koulua, tällanen kevyt koulun alotus on ihan jees. Mulla on hirvee stressi taas koko paskasta. Syksyllä pitäis jo kirjottaa! APUAAAAA. Oon nyt päättänyt, että kirjotan sen elämänkatsomustiedon myös.

Haluaisin jotakin harrastuksia, että tutustuisin uusiin ihmisiin täällä. Ensi viikon perjantaina - perjantai 13. päivä :D - alkaa Hip Hop -tanssi mulla täällä. Jee. En vaan tiedä miten selviin Hakalaan, pakko varmaan mennä suoraan koulusta ku ei kerkiä käymään kotona. Ärsyttävää. Toivottavasti siel on kivoja tyyppejä ja jos vaikka oppisin vihdoin jotakin?

Olis kiva soitella sillee et sais jonkun tyypin laulaan ja ite vois vedellä akustista kitaraa.

Ei kai tässä, sain vaihteeks äikän esseestä 8 ½. Saan AINA 8½. Niin normi. No ei siinä, eihän se huono ole. 9 olis silti kivempi xD

Laihdutus on lähtenyt taas ihan jees käyntiin, mitä nyt on vitunmoinen nälkä aivan jatkuvasti. Eilen melkein itkin sängyssä kun oli niin kova makeenhimo - vedin koko joulun kaikkee paskaa ja nyt hirveet vierotukset. Ei oo helppoo mulle, kun oon vielä sellanen sokerihiiri et syön ihan kaiken makeen mitä vaan on tarjoolla. Kaippa se siitä... kun muistaa syödä säännöllisesti, se helpottaa jo paljon.

Heitelkää joku postauksen aihe, jos on joku asia joka kiinnostaa?

Ps. voisko joku keksiä mulle kesäduunin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti