maanantai 9. tammikuuta 2012

Fuckin' monday...

On aika mieltä kohottavaa, kun  huomaa olevansa taas siinä väsymyspisteessä, että ei herää edes herätyskelloon aamulla. Ei tarttenu sitte mennä tänään kouluun, kohta ei tarvii mennä ollenkaan kun tulee näin idiootteja poissaoloja.

Vikahan ei oo siinä, ettenkö mä menisi aikaisin nukkumaan ja saisi tarvittavaa unimäärää laskennallisesti tunneissa. Nukun joka yö n. 8-10h, JOS nukun. Tietysti usein on sitä, että ahdistaa niin paljon etten nuku ollenkaan. Tai että heräilen n. 15 min välein koko yön. Jännintä on se, että mä tarttisin 12h unta joka yö, että pääsisin aamulla ylös niin, että jaksaisin tehdäkin jotakin.

Kyllähän mä normaalisti saan itseni pakotettua ylös tolla 10h nukkumisella, mutta päivät menee ihan kokonaan ohi enkä tajua mm. koulussa mitään, koska oon vaan niin väsynyt.

Kaikkein pahimpia on nää aamut, että on niin poikki, ettei herää kelloon.
Oon niin pettynyt itseeni ja siihen, että oon univammanen.
Miksi minä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti