keskiviikko 11. tammikuuta 2012

KATEUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NYT JUMALAUTA ETTÄ VOI HARMITTAA KÖYHYYS !!!

Hallitsematon purkautuminen, sori.

Tuntuu, että kaikilla on kivoja suunnitelmia hiihtolomaksi ja tosi usea on menossa ulkomaillekin. Miksi, oi miksi mulla ei ole ikinä rahaa? Joo siksi, että oon opiskelija. Mut miten muilla tuntuu olevan? Oon yrittänyt saaha duuniakin lukion ohelle, mutta perkele kun on niin pitkiä päiviä ja kaikkea niin tuntuu olevan mission impossible. Oon niin saatanan kateellinen ihmisille, jotka pääsee ulkomaille. Vihaan mun elämää mm. tän infernaalisen köyhyyden vuoksi.

Mun ei tarttis ees päästä mihkää jenkkeihin tai mitään, Lontoo on se mun ykköspaikka. Sinne takasin vaan... oon ollut siellä 2 kertaa, ekan kerran EF:n kautta kielimatkalla Brightonissa (sisälsi siis Lontoopäiviä) ja sitten oltiin mun kaverin Jennin kanssa ja sen mutsin. Ja mä tahdon takasin!

Oon yrittänyt säästää, mutta on aika vaikeeta säästää kun tuet on mitä on ja vuokran jälkeen ei jää melkein mitään käteen... helmee. Miksen mä voinut syntyä kultalusikka perseessä? 8-D Tai edes suussa! Kuulkaa tämä katkeroitunut kateellinen valitus ja lahjoittakaa mulle Lontoon matka!! ;)

Btw, olin tänään siellä sairaalalla käymässä. Sain puhallella taas ventolinen kanssa ja ilman. Koeviikolla on lääkäri joka antaa tuomion, mutta siltähän se näyttää ettei astma oo mihinkään kadonnut. Sinänsä ei ole yllätys... Oli aika epämiellyttävä paikka kyllä toikin sairaala.

Huomenna olis taas koulua 8 - 17. Otin 4. ja 5. jakson täyteen kursseja niin tulee oleen aika helvetillistä... saas nähdä kuinka likan käy...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti