sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Kappas

No niinhän siinä kävi, että Niinistö ja Haavisto menivät toiselle kierrokselle. Siinä onkin sitten pohtimista, äänestääkö ollenkaan tokalla kierroksella... Oon solmussa mielipiteideni kanssa.

Huomenna koulua, väsyttää. Oon nukkunut pe-la 11h ja la-su 12h ja ei auttanu sit yhtään väsymykseen. Taas pitäis kohta lääkärille aikaa varata ja mennä vinkumaan sinne... eihän tästä meinaa tuu yhtään mitään.

Perjantaina oli muuten mun ensimmäinen kolumni Hämeenlinnan Viikkouutisissa :) Tarkoitus olisi, että niitä tulee 2 x kuukaudessa tästä lähtien. Jännää. Mun tarkoitus on kirjoittaa nuoria koskevista aiheista, onko kellään ehdotuksia? =)

Kulta osti mulle eilen Haixin kengät. On aika vitun hyvät, ei oo jalat enää märät niinku kangaskengissä...
Perjantaina alkaa koeviikko, kunpa jaksaisin käydä koulussa tän viikon joka päivä.

Yritys hyvä 10.

2 kommenttia:

  1. Onnea uudelle kolumnistille! Bongasinkin sut Viikkouutisista. Oli oikein oivallista tekstiä.

    VastaaPoista