sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Nyt on patterit

Luoja mikä viikko taas.

Eli olihan ne kilpirauhasarvot viduillaa. Nyt on tossaa pöydällä purkki tyroksiinia ja sitä saa napsia nyt sit... ennen joulua verikokeisii ja sit katotaa pitääkö nostaa annosta vai onko toi hyvä. Jippii. Onneks noi ei oo kalliita, kolmelta kuukaudelta napit maksaa jotain 4,50 e :'D Ja jos siihen hintaan saa ittensä takasin niin jes...

Mun elämä tuntuu olevan nykyään ihan yhtä helvetin kriisiä. Milloin musta tuli näin vaikea ihminen? 


Mun radiosta tais olla patterit loppu
tai ainakin se oli väärällä taajuudella
mut sit mä huomasin sen säätönappulan siinä
ja nyt mä olen tässä.

Vaikken osaa laulaa yhtää ja kitaransoitto on jäänyt depiksen takia, biisien teko rauhottaa mua. 

Haluun tehä mun tukalle jotain. 
Apua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti