keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Se riippuu aivan täysin sinusta

No nyt on verikokeissa käyty, tuloksia odotellessa...
Viime viikonloppu oli tosi ihana, Hoo tuli mun luo viikonlopuksi ja heitin lauantaina sille, että lähettäis käymään Ideaparkissa. Ja se suostu! Ja siellä se vaan käveli kiltisti mun perässä eikä kitissy mistään. Vähän olin ihmeissäni, ei meinaa kuulu rutiiniin tommonen. Innostu se itekin shoppaileen, osti kolmet housut ja yhden hienon paidan ja mitähän vielä... 

Ite tuli kanssa shoppailtua kaikenlaista. Joululahjoja... sit ostin semmosen kolitsihaalarin :'D Ne jakaa aika paljon mielipiteitä, aikuisten potkupuku :'D Apteekkiin meni ihan kauheena rahaa, ostettii Reksulle matolääkkeet ja Inupektejä. Ja sitten ostin itelleni biotiinii ja monivitaa. Jos vaikka sais edes nappuloista jotakin vitamiineja.  Niin ja sitten ostin semmoset inkkarihapsukengät mitä oon halunnut ihan kauheesti, mutta niiden hinta on ollu sen 79,95€... Warehousesta 39,95€. Ja peilin! 
Uujeah. 


Heti kun näin ton paidan, oli pakko ottaa se mukaan. 
"I will not keep calm
fuck off."
Tiivistää aika paljon viime päivien fiilistä.


Olo on edelleen ihan väsymyssumua. 

Appelsiinipersikkagefilus sentää on ihan hyvänmakusta. 
Yllättäen.


Päivän asu joltakin päivältä, oliskohan maanantailta. 
Aika oliivinvihreis mennään. 

Eilen näin ensimmäistä kertaa erästä nettituttuani, oli kyllä tosi kivaa nähdä! Ja ihan vaikutti siltä, että ei varmaan jäänyt tuohon yhteen kertaan. :) Ystäviä ei voi koskaan olla liikaa. 

Lisäksi oon muutenkin tutustunut muutamaan uuteen ihmiseen, mikä on kyllä jees. Tai että enpähän pääse erakoitumaan niin helpolla.

2 kommenttia: