sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Pre-joulu

Mun sisko on tän joulun kavereidensa kanssa, joten vietettiin viikonloppuna Pre-joulua... :'D Eli käytiin lauantaina Hämeenlinnassa kiinalaisessa syömässä ja tultiin sitten tähän iskälle. Oli kyllä hyvää! Lauantaina illalla sitten jaettiinkin jo lahjat ja sitten iskä lähti heittään O:n sen kavereille. 

Oikeastaan oonkin avannut jo kaikki mun joululahjat :'D 
Mitähän kaikkee oon saanut... suihkusaippuaa, ihanan pinkin pesusienen, Mörkömukin <3, unisiepparikorun ihan törkeen hieno, pinkit blingbling kuulokkeet, viiksipatalaput... öäää no massia. Ja mun sisko oli hommannut mulle tatskalahjakortin, paras lahja ever!


Koristelin sit ite kuusen, yleensä ollaan O:n kanssa koristeltu kaksin. Laitoin tähden tilalle tommosen koirajoulukuusikoristeen :'D

Ollaan vedetty iskän kanssa suklaata ihan sikana ja kettukarkkeja. Lisäks sain sen jollain ihmeellä manipuloitua lähteen Ikeaan tänään ja käytiin vielä Ideaparkissakin :'D Ostin Ikeasta lipaston ja verhot sängyn eteen. Ja hauskaa lahjapaperia.  Niin ja Cubuksesta kivan hupparin. Saatan kuvailla myöhemmin.






Ainiin hhahahahaha iskä aina sanoo, että viedään kaikki sen rahat. Niin minä ja O ostettiin sille rahapuu :''DD Siis sellanen kasvi. Vittuilun jalo taito... :D


Keskiviikkona olinki muute Annin ja Saanan kaa kaupungilla ja Saraki pyöri meidän kaa hetken aikaa.
Ostin superhienot villalegginssihousuthärpäkkeet Cybershopista. 
Oon ihan inlove näihin. 
Parhaat.


Mun ja iskän jouluruokailu on alkanut hyvin. Tänään käytiin Subissa. Huomenna varmaan Kotipizzaan, aattona hirvenfileepihvejä... :''D

Reksu veti eilen hirven sydäntä. Tänään se vetää hirvenlihaa ja munuaisia. 
Huomenna taas sydäntä.
Ja sit taas hirvenlihaa.

Juhla-ateriat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti