perjantai 28. kesäkuuta 2013

"Voiks olla ihastunu jos ei oo nähny??!11"

Luoja oon suoraa jostain Suosikkipalstalta jossa Eki sitten vastaa mulle että onhan se mahdollista, mutta sillon oon vaan ihastunut siihen kuvaan minkä oon saanut ihmisestä enkä itse ihmiseen. Ristuksen perkele. Tule Eki tänne selittelemään niin katotaa onko yhtää kivaa, nii >:(

Alkaa muuten mennä hermo tähän jatkuvaan nokkosihottumaan, en oo vieläkää saanu selville mistä tää tällä kertaa johtuu... viimeks tätä oli silloin kun oli keliakiaepäilyt ja se lähti pois kun lopetti viljan syömisen. Mutta kun tän voi aiheuttaa myös kaikenmaailman saatana mm.. LIIKUNTA, AURINKO siis oonko mä kesän liikkumatta sisällä????? Jumalauta. Tää on siis tommosta läiskäihottumaa, ne läiskät on vähän koholla ja isojen läiskien keskiosa on ihan normi-ihon väristä. Ovat tosiaan turvoksissa ja kutiaa niin perkeleesti... pahempaa ku joku järvisyyhy tai vesirokko. 

Ei kivaa.

Ostin yhden topin H&M. Semmone perus. Olisko tää joku violetinpunane jossa on jotain mustia kuvioita. Me likey. 

Tultiin just Reksun kanssa montulta, käytii juoksentelemassa. Oltii joku tunti. Oli pakko taas viedä tota juokseen tällee yöllä ku on ollu niin vitun kuuma päivisin. Jäbä jaksaa mennä korkeintaa 10 minsaa ja sit juo kupin vettä ja kuolee kuumuuteen. Voi raukkaa. Ei sen puoleen, ei muakaan kiinnosta tommosissa helteissä mitään maratonia kiskasta... Nyt kyllä tuli tuolla montulla hiki kun ihan laitoin ranttaliks ja juoksin iteki.

Oon innostunu ostaa kokista tölkeissä. Ihan vitun urpoo touhua. Maksaa miljoonan ja kaloreita ja hampaat tippuu. Näin muuten unta aamulla että mulla oli 5 tiikerikakkua ja sain syödä ne kaikki ite... aaaaaaahhh ihana uni nomnomnonom. Oli kauhee pettymys ku herätessä ei ollu tiikerikakkua :(  Tehkää joku mulle, anyone?

Oon muuten siis netissä jutellut yhden tyypin kanssa jonka kaa tuntuis olevan sairaasti yhteistä. Tai siis... no ollaan vaan ihan vitunmoisia nörttejä molemmat, LOTR ja Skyrim on elämä :D Hahah. Mitäs sitä muuta tarvitsee... Ja meillä on niin samanlainen paskahuumori, että haluaisin todellakin tavata hänet livenä ja pian. 

Mistä tulikin mieleen: moni varmasti tietää LOTR:sta sen Arwenin korun, Iltatähden? No mä tahdon sen. Ei mulla muuta. :D EMP:ltä niitä saa. Klikkaa TÄSTÄ. Mutta kuten huomaatte on toi hinta hieman suolanen niin ei ihan omia rahoja ole tommoseen. Eli joku ihana, vinkvink? :) 


Loppuun apinakuva itsestä. Näytän kaljulta.

Hasta la vista, beibit. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti