tiistai 22. toukokuuta 2012

So long

Viikonloppuna olikin täällä Hygessä tuo Steel Fest, sinne suunnattiin mutsin ja Hoon kanssa. Ja Karon joka tuli yllätysvierailulle. Se oli siis semmonen raskaamman metallin festari, ihan jees. Käytiin siinä sitten ottamassa mutsille tatska, kun se on sitä 14 -vuotiaasta tahtonut... ja nyt 41 veenä sai sitten sen. 


Karo oli ekana yönä päätynyt nukkumaan viereisen talon rappukäytävään......... oli meidän oven takana 7.30 ja olin ainoo joka heräs ovikelloon, päästin sen sit sisälle :D Seuraavana aamuna löysi itsensä Helsingistä.. kyllä sille sattuu ja tapahtuu. 

Mut joo ihan kivat festarit oli, vaikka naama oli tukossa. Kenttäpöly, siitepöly, röökinhaju... + minä, allergiat, astma.. mutta hengissä edelleen. Ja piristihän sitä perjantaita eräs iskuyrityskin, yritykseks jäi mutta :D Voisi siis sanoa, että onnistunut viikonloppu. Äiti nukku mun kanssa meidän sängyssä ja Hoo olkkarissa, kun ei se varmaan tienny omaa nimeensäkään. En oo kyllä pitkään aikaan nukkunu niin hyvin kun äitin kaa :D 

Hoo soitti mulle lauantaina keittiöstä ja halus vastata mun tekstariin jonka olin laittanu joskus 5 tuntia sitten :D Ei siinä. Sitte seuraavaks se soittaa mulle olkkarista, että kattoo jotain pelottavaa ohjelmaa ja et mun pitää tulla pitää kädest kii. Menin, X-Files tuli ja Hoo nukahti ite 10 minsan sisään. Aika tylsä telkkarinkatteluseura siis.

Maanantaina. En tehny mitään.

Nyt tiistaina kävin kampaajalla vetämässä yli puolet tukasta pois. Kävin joskus helmikuussa tossa Twisterissä ja se kampaaja värjäs mun tukkaa ja otti joku 2cm pois. Sano, että ei tartte tulla ku syksyllä seuraavan kerran ottaa pari senttii pois et ihan jees kunnossa on. Nyt menin tonne Custom Curlsiin ja yli puolet pois että sai terveen tukan esille... mikä ammattitaito?


Koeviikkokin alkoi, torstaina on matikankoe ja perjantaina yh:n koe... plaa. Ja koeviikon jälkeen pitääkin alkaa lukeen kirjotuksiin... Laitoin meidän parvekkeelle riippumaton ja luen kokeisiin siellä :D Hyvä meisinki, ainakin lämpiminä päivinä. 


No nyt katon rauhassa NCIS ja syön mustikoita.

2 kommenttia:

  1. Toi sun uus tukka on kivan näkönen. Äidillesi onnea uudesta tatskasta. Haluisin nähdä molemmat, äitisi ja tatskan, livenä (sun tukkaa ja sua unohtamatta). Riippumatto kokeisiinlukupaikkana kuulostaa täydelliseltä. Itse saattaisin kyllä nukahtaa ennen kuin lukea.

    VastaaPoista
  2. Hihi kiitos =) Joo, se on onnesta soikeena :D
    Ja kyllä musta tuntuu että saatan muutamat päikkärit vetää tuolla riippumatossa... :D

    VastaaPoista