sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Paskaa huomenta

Perjantai meni ihan normisti, YH:n koe ja numeroksi 8. Jee. Siinä sitten vietin aikaa Ninan kanssa ja ostettiin mulle skeittilautakin :D Oon kolme kertaa kokeillu sitä ja kaks kertaa kaatunu, mutta eiköhän tää tästä ;) alun perin mun piti käydä ostaa slackline mutta eipä niitä ollu...


Kulmiksen terassi :D

Sitten mentiin pussikaljalle kirkkopuiston kautta lekamiehenpatsaalle. Meinasin tukehtua allergiaoireisiini, niin lähdettiin sitten Hoon kanssa pian kotiin. Oli pientä kalsarikännimeininkiä ja pohdittiin, josko lähdettäis baariin. Päädyttiin kuitenkin kuuntelemaan musiikkia ja juomaan kotona.

Heräsin pe-la yönä siihen, että Em laittaa mulle viestiä "joku ampuu kiväärillä, pelottaa". Olin niin unessa, etten kyenny edes vastaamaan. Aamulla heräsin fiilikseen että mitä vittua.... Em soitti mulle, Hyvinkään keskustassa eräs kundi ampunut kiväärillä ja pienoiskiväärillä ihmisiä... Tähän mennessä 2 kuollut ja 7 haavoittunut, 1 kriittisessä tilassa. Poliisi sai ampujan kiinni lauantaina aamulla joskus 8 aikaan.

Tuntuuhan se aika epätodelliselta. Nina oli vielä nähnyt kun eräs tyttö juoksee karkuun, kaatuu ja kuolee. Ja verta valuu. 

On niin epätodellinen olo ettei mitään rajaa, ja vielä kun miettii että me oltais voitu olla siellä kanssa... olis hyvin voinut olla minä tai Hoo joka olis kuollut. 

Syvimmät osanotot uhrien läheisille ja voimia.

Lauantaina lähdettiin sitten porukalla grillaamaan, minä, Hoo, Nina, Leksa, Pekka, Rane ja Janni. Piti saada jotakin muuta ajateltavaa. 




Pää hieman tyhjä, sattuneesta syystä.

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, että sinä ja ystäväsi olette kaikki hengissä.

    Vaikka, on kamalaa, että niin monen elämä päättyi taas turhan takia. Mikä nykyaikaa vaivaa, kun mitään ajattelematta ulkopuolisille tehdään pahaa vain oman pahanolon takia. Ei se oma olo voi siitä sen paremmaksi tulla, huonommaksi vain, väittäisin.

    Jaksamisia myös niille ystävillesi, jotka olivat tapahtumapaikalla, ja vaikka selvisivätkin, niin joutuivat näkemään jotain sellaista, mitä kenenkään ei pitäisi joutua näkemään.

    VastaaPoista
  2. APUA o___O voimia tälle kaiken nähneelle ystävällesi. Herranjumala.
    Ja tottakai kaikkien läheisille! :( ♥

    VastaaPoista
  3. <3 Olet ihana. Tiesin, että sä et ainakaan suutu jos laitan keskellä yötä viestiä tuollaisessa tilanteessa, ja muutenkin oli hetki jolloin täytyi laittaa kaikille tärkeimmille jotain tietoa.

    VastaaPoista
  4. Jimmi, on joo todella sairasta hommaa taas... Ja joo, ei oo ehkä kaikkien terveellisimmästä päästä nähdä jonkun vaan kuolevan yhtäkkiä naaman edessä...

    Lita, joo, oon niin vihanen ja surullinen tommosesta toiminnasta.

    Em, en todellakaan suutu ja mulle pitääkin laittaa viestiä jos on joku tilanne päällä !!! Jos on joku ampuminen käynnissä ja oot keskellä sitä niin ei siinä tartte miettiä mitä kello on ja suutunko.. Oot tärkee! <3

    VastaaPoista