perjantai 27. toukokuuta 2011

Koeviikon tunnelmia part 2

Koeviikko jatkuu vielä alkuviikon. Vituttaa niin saatanasti.
Oon joka päivä joutunu nukkumaan 4h päikkärit ja kuumetta on ollu muutaman päivän taas, vissiin joku stressihomma. Ja aina 08.00 pitää olla koulussa tekemässä koetta... ei oo ihan mun juttu!! Onneksi matikankoe meni hyvin, oon ihan ylpee siitä :)

Mies tulee tänään viimeisillä rahoillaan tänne. Ihana. Ollaan molemmat aivan täysin rahattomia... Mutta ajattelin tehdä tänään lättyjä ja sitten kolmioleipiä uunissa, ruoka helpottaa aina... Vois vaan olla ja möllöttää jotain ohjelmaa koneelta :)

Naamapäivitys:
Mun pitäisi kirjoittaa kaksi novellianalyysiä viikonlopun aikana, äidinkielen korvaavina tehtävinä. En oikein osaa analysoida tekstiä, oon ihan jees kuva-analyyseissä, mutta en usko olevani hyvä tossa. Runokansiosta sain -e. Jee. Olis kuulemma ollu parempi numero, jos olisin palauttanu ajoissa :'D

Vitutti ihan sikana kun tulin koulusta kotiin, musankoe alko 08.00 ja olin tehny sen 08.35 ja valmistava alkaa 11.15... vitun hienoa herätä väkisin ja sit hengaa yli kaks tuntia turhaa. Ja tosiaa ku tulin kotiin niin toi ei vielä riittäny, alotin siivoomaan !!! Kuinka idiootti ihminen voi olla?!! Kuka alkaa siivoomaan kun on 2kk univelat niskassa ja hirveä vitutus... No nyt on kuitenkin siistiä paitsi toi kirjotuspöytä taitaa olla ikuinen kaatopaikka. Mun vaatteet kun ei mahdu tonne vaatekaappiin.

Hirveä bad hair day ollu taas, sen kunniaks leikin vähän hippiä. Webkameralaatu edustaa:

2 kommenttia:

  1. KOMMENTOIN! toi muikea kuva on edelleen ihanan muikea <3 senkin kylmäkarva.

    VastaaPoista
  2. Oon aika muikea kylmäkarva !! <3

    VastaaPoista