sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Tatskapostaus!

Nyt laitan sitten tatskapostauksen... :)

Ensimmäisen "oikean" tattooni teki TattooMake Hämeenlinnassa, aika oli pari päivää peruskoulun loppumisen jälkeen. Olen aina pitänyt intiaaneista ja heidän kulttuurissaan on hienoja puolia, joten tein pienen muunnelman monesta tatskakuvasta ja väänsin tällaisen:

Makelle suuri kiitos kuvasta! =)

Netin ja erään ystävän kautta tutustuin TattooMamaan, joka onkin tehnyt sitten seuraavat tuotokset. Masennus saa musta otetta liikaa, enkä oikein pysty elämään kunnolla. Tuntuu, että kaikki muidenkin paska kaadetaan mun niskaan. Niinpä halusin itselleni muistutuksen, että hengissä ollaan vielä:

Lepakot on tosi hienoja eläimiä ja mun mielestä todella nättejä, seuraava tatska liittyykin niihin. Olen kyllä saanut lepakoiden tiimoilta kyselyä, että olenko lesbo :D Kuulemma voivat sitäkin symboloida ja ymmärrän täysin, mutta enköhän mä tosta mun miehestä kiinni pidä... ;) 
Mutta kuva siis:

Viimeisin tatskani (edelleen TattooMaman käsialaa) on taas inkkareihin liittyvää. Olen jo pitkään tahtonut unisiepparin, koska nään painajaisia. En vain ole ostanut, koska haluaisin, että joku tekisi sen juuri minua varten. Silloin se olisi paljon henkilökohtaisempi kapistus. Mutta, "oikean" puutteessa, tämä saa hoitaa hommat:
Juuri tehtynä, siksi punoittaa. :) Tämä taidettiin tehdä viime syksynä!

Aion ottaa vielä monta tatuointia. Unelmana tatskojen suhteen olisi koko vasen käsi täynnä intiaaniaiheista juttua. Haluaisin Istuvan Härän kuvan, mutta on vaikea löytää selkeää kuvaa josta olisi hyvä tehdä tatskamalli. + seuraava tili tulee syyskuussa, että eipä paljon juhlita...Oikean käden aion jättää täysin rauhaan.

Tässä vielä "yleiskuvaa" tatskoista:




 





1 kommentti:

  1. Tuo unensieppari on kaunis ja ajatus sen takana vielä kauniimpi.

    VastaaPoista