tiistai 1. helmikuuta 2011

Varo ettet vahingossa hymyile mulle

Mua ärsyttää ja harmittaa. Ihmiset. Sanoo olevansa sun hyvä ystävä, mutta ei edes katso suhun päin. Tai kysy mitä sulle kuuluu, tai ootko kunnossa. Vaikka tietää sun ihan hyvin olevan palasina. Semmoset mua ärsyttää. Sitte tää sun "ystävä" vielä puolustaa ihmisiä jotka on sulle ilkeitä. Ja hengaa niiden kanssa. Ja eihän siinä, ei sun tartte tykätä sun kaikkien ystävien ystävistä. Mutta eikö sustakin olis hauskaa, jos tää sun "ystävä" siltikin edes joskus katsois edes suhun päin.

Huomenna koeviikko. Onneks ei oo 6-koodia niin saa nukkua melkeinpä kymmeneen. Kauppaan pitäis mennä ja Mintun kaa kuudelta uimaan jos kaikki menee jeessisti. Väsyttää.

Meidän lukio on ottanu käyttöön sellasen Wilma -järjestelmän ja sinne vanhemmatkin saa tunnukset ja voi seurata lapsensa kursseja, poissaoloja ja arvosanoja. Mulla ei oo mitää salattavaa, oon kiitettävä oppilas mut mun mielestä toi loukkaa vitusti mun yksityisyyttä. Se on minun koulunkäyntini, ei muiden.

1 kommentti:

  1. Meilläki on lukios ja amistol toi vanhempien wilma. perseestä. tsemppiä koeviikolle ! <3

    VastaaPoista