lauantai 26. helmikuuta 2011

Kallista studioaikaa junalipun hinnalla

KUKAAN EI SIT VISSII LUE MUN BLOGIA KU EI EDELLISEENKÄÄN KOMMENTOITU!!!

Mut joo olin siis tänään Helsingissä studiolla ottamassa kuvia mun tulevaa näyttelyä varten.. :) Jari ystävällisesti lainaa sen studioo  mulle <3__<3 Huippu mies. Sain otettuu tosi hyviä kuvia kaikista =) Kiitos Emmi, Sara ja Noora malleilusta !! Vielä pitäis jaksaa muokata noi kaikki 500 kuvaa, lämää copyrightit ja rajailla.. voi muna mikä homma. Just latailen photaria koneelle.

Voin jossain vaiheessa postailla tännekin pari kuvaa.

Hiihtoloma alko <3 Ihanaa. Vituttaa toi lukiopaska oikein ankarasti... lauletaan miehekkeen kanssa karaokee kaksin ja juodaan. Se on oikein.

Niin ja oltiinhan me eilen Suvin tupareissa Riihimäellä ja oli kyllä tosi kivaa!!

Nyt en jaksa kertoilla enempää. Selkä on kipeä kaikesta studion lattialla möyrimisestä ja vähän olis väsy myös. Kommentoikaa nyt joku jotain. Helvetti.

6 kommenttia:

  1. kyllä minä lueeen♥:) kaikki postaukset lukenu hehehe:D:D:Dd pidä kiva hiihtoloma!

    VastaaPoista
  2. :D saisitte vastata sitten myös edellisen postauksen sisältämään kysymykseen xD <3

    VastaaPoista
  3. Mä oon kans lukenu kaiken täältä :< mut dsfsfsf ku melkei kaikis blogeis on se et viestin lähetys pitää vahvistaa sil kirjainsarjal roskapostin estämiseks ja sit aika harvoin jaksan kommentoida XD mut lupaan parantaa tapani ja kommentoida enemmän. ja kiitos eilisestä <3

    VastaaPoista
  4. Ennanen, olet jopa inspiraationi lähde: http://socalledlifeofmine.blogspot.com/2011/02/rakas-paivakirjani.html

    VastaaPoista