perjantai 18. helmikuuta 2011

Random - postailua

Oon ollut ihan poikki. Burn out. Ei mitään rajaa väsymyksellä. Mikään uni ei riitä. 12h joka yö on sellanen vähimmäismäärä mitä mun pitää saaha nukkua.. muuten ei onnistu mikään.

Eilen oli rakkaiden kavereiden wanhat <3 Meni kaikilla tosi hyvin, mua vähän jännitti kyllä niiden puolesta! Ja jouduin itekin tanssimaan valssia. Toppakengät jalassa, epärytmissä valssasin siellä.. Pikkuvikoja!! :D

Oon ollut ihan paniikissa, että pääsinkö kolmosjakson kursseista läpi. PÄÄSIN. Ja sain bilsasta 8!!! KELATKAA. MINÄ. KASI. BILSASTA!! Ja mantsakin meni läpi ! :))) Kyllä hymyilytti kun huomasin numeromerkinnät. Hihi :)

Lupasin joskus kuvaa punasista hiuksista. Punanen väri on kyllä haalistunut ihan hirveesti ja kaikkea, mutta tässä nyt olis:



Ainiin, jos jollain on joku idea mistä haluais täällä lukea, niin on hyvä vaan ja kertoo. Mulla ei oikein oo mitään idiksii mistä kirjotella.

Loppuun vielä hyvä biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti