lauantai 6. huhtikuuta 2013

Pinkkien lasien läpi

RUOTSI MENI LÄPI!
Elikkäs se oli siinä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minä. Mä tein sen. Mä tein sen. MÄÄÄÄÄÄ ELIKKÄS MINÄ. 
Musta oli siihen. 
Vaikka ette uskoneet.
Musta oli siihen.
Ja olis koska vaan uudestaan.
Koska musta on mihin vaan.

Eilen sitten Juhanan kaa suunnistettiin kattoon Paksuun friikkisirkusta, oli ihan hauskaa meininkiä jätkillä. Vedettiin siinä muutamat ja syötiin ihan taivaallisia ribsejä, aivan vittu maailman parasta safkaa!!! Humalahan siinä tuli ja joskus yöllä kömmittiin sitten niille nukkumaan. 

Tänään kiertelin kaupungilla ihanan Annin kanssa <3 Sara ja Juhanakin oli meidän kanssa hetken, mutta lähtivät sitten kotiin päikkäreille, mokomat vanhukset! Shoppailtua tuli, palkitsin itseeni nyt kunnolla kun kerta valmistun.

Mic Macista aivan ihanat tennarit!! Näitä oli myös keltaisena, joten voitte kuvitella sitä valinnanvaikeutta mikä mulla oli...

Sugarskull -pitsitoppi! Diggaan ihan törkeenä. H&M.

Lisäks käytiin Annin kanssa parilla. Ja ostin tommoset höpsöt lasit.



Tulihan sitä sitten ostettua muunmuassa safkaa ja kokista ja ostin mä rannekorunkin mutta unohin kuvata sen :'D Ja... hiusvärin... tää on oikeestaa aika kiva väri ja tukkaa hieman leikkelinkin... pitäis saaha joku ottamaan kuva, että tästä tajuais yhtää miten siisti tää on. Ite yritin vääntää itestäni kuvaa, mut ei vittu millää taipunu semmosii hyviin asentoihin ku piti olla kamera aina jossain tassussa.


Hoo on kavereidensa kanssa jossain juomassa, pitää hakee se huomenna :)
Nyt aion juoda puolukkamehua ja kokista ja sammua tähän sohvalle :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti