tiistai 18. joulukuuta 2012

Lumileikkejä

Hihii!
Lauantaina ihana Anni tuli hengailemaan mun kanssa tohon Willaan, vaihdettiin joululahjat ja käytiin kaupoilla + kahvilla. Meig osti ihan ensimmäisen oman joulukuusensa, 60cm valkoinen tekokuusi :D ihana! Otan kuvan kun kerkiän. Anni oli hommannut mulle joululahjaksi Cybershopin lahjakortin, odotan niin että pääsen käyttään sitä!

Myöhemmin menin sitten Tattoomamalle ja väriteltiin mun kättä illemmalla. Sunnuntaina hoidin Lucaa ja kävin sen kaa laskemassa vähän mäkee ja tarhan pihassa leikkimässä. Toinen on niin hellyyttävä kun osaa sanoa mun nimen ja hokee sitä välillä. <3 Illalla jatkettiin käden väritystä. 
Siinä sitten tuli sellanen idea, että Sarahan vois tulla meille mutta meninkin eka Reksun kanssa sen mutsille, kun Sara oli siellä Neron kaa =) Huomenna Sara onkin tulossa sitten Neron kera tänne! Eka mun pitää kyllä huomenissa käydä mummun ja vaarin luona ym. 

Hemu ja Ässä tuleekin torstaina tänne pyörimään meidän kaa.

On kyllä ihanaa elää kommuunielämää Saran kanssa, se on niin mun pippelisisko.

Loppuun kauhee kasa koirakuvia, negrot innoissaan lumileikeistä!

Reka & Nero

Whii!

Reka

Nero & Reka

Nero & Reka (Huomaa Neron kauhistunut ilme, kuolen nauruun aina ku nään tän kuvan)

Reka & Nero

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti