lauantai 25. helmikuuta 2012

Hiihtoloma

Hiihtolomalla en oo oikein tehnyt mitään, pelännyt vaan maanantaita kun pitää taas kouluun mennä... Äidillä tosin oli synttärit ja vein sen ulos syömään, käytiin Hämeenlinnan Fresnossa. Se on mun mielestä paras paikka Hämeenlinnassa ja äitikään ei vastustanut. Samana päivänä kävin viihdyttämässä Hemua, kun se lukee kirjotuksiin neljän seinän sisällä landella. Ja pulkkamäkeenhän sitä matka vei...











Pulkkamäkireissu oli enempikin paskanpuhumista, mutta hyvää sellaista! ;D Tein lumiukonkin... Suojakeli kun oli.

Mulla oli taas hieroja-aika, ei vaan tunnu nyt oikein auttavan... aina kun herää niin niskat ja selkä ihan jumissa. Niskat mulla nyt on aina ollu paskana, tai siis niin kauan kun muistan, mutta toi selkä on ihan jees uus tuttavuus.

Perjantaina sitten meninkin Jari B. Miettisen studiolle taas :) Tällä kertaa tosin en itse kuvannut ketään, olin pyytänyt Jaria ottamaan musta kuvia ja näin myös tapahtui. Laitan kuvapostauksen Jarin ottamista kuvista myöhemmin, ettei tää postaus oo pelkkiä kuvia. Mutta mainittakoon, että yläbannerin kuvan on siis ottanut Jari B. Miettinen.

Jotkut randomit on ehkä huomanneet, kun oon vääntänyt tän blogin ulkoasua mitä ihmeellisemmäks viikon aikana. En millään löytänyt mitään kivaa ulkoasua ja tyylitiedostoja kun en osaa enää tehdä, niin pakko tyytyä valmismalleihin... tästä tuli nyt kuitenkin omasta mielestäni ainakin ihan jees nyt.

Ostin kengät myös, käytettynä siis. Oon aika rakastunut näihin:
(Kuva: Jari B. Miettinen)

Kengät siis kotoisin Insanityltä, joka jostakin kumman syystä halusi luopua niistä. Eivät maksaneet paljon ja olivat hyvässä kunnossa. Kesä, tule jo... 

Perjantaina käväistiin myös tuon Hoon kanssa erään ystäväni synttäreillä naapurikunnassa. Oli ihan jees reissu, mitä nyt taas päänsärky tuli jo heti kahden ensimmäisen tölkin jälkeen... painonpudotuksen johdosta juon nykyään suhteellisen vähän alkoholia ja olen saanut ihania sivuvaikutuksia siitä, nykyään tulee n. 85% kerroista tuo päänsärky melkein heti kun saa vaan juoman auki... mulle ei siis sovi kohtuukäyttö. Ärsyttävää!

Mutta, kuvapostaus tulee myöhemmin. 
Postausideoita saa muutenkin heitellä. 
Ja kommentoikaa joskus jotakin, stna!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti