sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Ikea & Ideapark ym!

Noniin, reissu meni hyvin! Perjantaina oli ihan järkyttävä migreeni ja tulin kotiin nukkumaan, että pääsisin paremmin ylös lauantaina ja hakemaan Hoota ja Ässää. Mutta, mikäs sen ihanampaa kun se, että kämppiksellä on bileet :D No ei siinä, olin muutenkin oksentanu aivoni pihalle jo... Ei siis tullut kyllä hirveästi nukuttua. Lauantaina heräsin 07.42 ihan itestään, vitutti kyllä. Heräilin muutenkin koko yön.

Soitin Ässälle pihasta, että lähden hakemaan sitä. Ei vastannut. Menin pimpotteleen ovikelloo ja soitteleen oven takaa puheluita, hahah Ässä oli nukkumassa, heräs mun meluamiseen. Ei oikein sen herätys ollut toiminut. Vietiin mun äidille yksi tuoli ja muuta roinaa, haettiin Hoo ja lähdettiin kohti Ikeaa :)

Meigä osti hienoja Ikean pahvikalusteita. Toi kaappi, toi vihree, oon ihan in love siihen. Mun mielestä se on ihanan värinen ja yllättävän iso! Sitten toi pöytä, siitä tuli tietokonepöytä. Ihan käytännön syistä hyvä että on sellanen, sängyssä dataaminen ei oo hyväks. Ja sit se mun vanha, mikä oli HOPS:n, se on ihan hirvee ja olis menny ihan kohta hajalle. Ja ainakin 2 krt tän kokonen. Että vaikka nää onkin paperimassaa niin oon ihan tyytyväinen, etenkin värit on ihanat.


Ihanan brittiarkun oon saanut rakkaalta, käytän sitä väliaikasesti tuolina tässä :) Ikea on kyllä paska, itsepalveluvarasto... Venäytin selkäni, ette usko kuinka paljon toi vihreen kaapin paketti paino!!! Ja sitten valitin koko reissun kuinka ihmistä voi sattua selkään :) Hahah. 
Onneksi kulta kokosi noi kalusteet, itsellä on hermot niin kireellä ettei olis tullu mistään mitään... oon muutenkin vaan huutanu taas koko päivän ja n. 3 metrin kokosen kyrvän mun otasta voi huomata hyvin kaukaa. 
Ostin Ikeasta muuten ruokavaa'ankin, mutta siitä nyt on turha ottaa kuvaa. Varmaan ihan paska, mutta olipa halpa ja sellanen olis ihan hyvä. Toivon, että se näyttää oikein 8D

Ideaparkissa oli jännää. Hoo osti 150 eurolla vaatteita :D Mutta ne oli kyllä hienoja. Itse ostin Glitteristä vaan Legokorvikset pinkkinä (violettina mulla onkin jo) ja sitten tuollaisen hiusklipsihomman.


Löydettiin myös sattumalta sellanen isompi kauppa, mikä myy merkkikuteita halvemmalla. Kai jotenkin outlettinä. Ostin Iron Fistin aivan ihanan lompakon, oli kyllä kallis. Mutta tarttin kyllä oikeesti uuden, ja tää on ihana!

Tuo keltainen on joku heijastus kattovalosta.

Sitten en ostanutkaan muuta, paitsi alusvaatteita, joita en koe tarpeelliseksi kuvata julkiseen blogiini :D Käytiin Kotipizzassa syömässä, nomomom... Pitsa vaan on hyvää. Ja hain Arnoldsista maitosuklaadonitsin itelleni ja valkosuklaadonitsin äidille ja menin vielä kylään kun heitin Hoota himaan illemmalla :)

Oli kyllä tosi kiva reissu ja parasta seuraa! <3

Mulla on btw ollut viikon sisään 3 migreeniä. Kyllä huomaa, ettei oo asiat ihan kunnossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti