perjantai 8. huhtikuuta 2011

Mekkoja

Ei ollutkaan historian palautusta kun opettaja ei ollut koulussa! Mälsää. Olisin tahtonut tietää, mitä sain. :( Matikankoe vaikutti iisiltä ja ope näytti peukkuu ku lähin pois =) Jee! Se kyllä tuntukin siltä, että hyvin meni. Yleensä oon ihan paska matikassa, mutta ehkä toi geometria on mun juttu!

Nyt on kuume seilannut sillee 37-38-37-38... Nice. Ja naama täynnä räkää ja kurkkuun sattuu ja yippii.. Maanantaina uus jakso whiiii VIIMENEN JAKSO JES.

Kävin tänään Back Streetillä Tampereella ja ostin kaks mekkoa, laitan toisesta kuvaa tähä loppuun! =) Jeeeeee.


Kulta hienosti otti mun keittiössä nää kuvat 8D Ihan hirveitä mut mekko on pääosassa! P.s. tukka ei oikeesti oo noin vaalee, näyttää vaan :o


3 kommenttia:

  1. meitsiki kävi hypistelees tota ponimekkoa back streetissä muttei kyllä tarttunut mukaan:(
    Kiva blogi sulla! :) lukijaks ->

    VastaaPoista
  2. Mää mietin pitkään, että onko toi nyt mun tyyliä, mutta onhan se !! Oon ihan inlove siihen.

    Kiva jos tykkäät :)

    VastaaPoista