tiistai 18. tammikuuta 2011

Juoksua.

Vittu mikä päivä.

Suhteellisen vähillä unilla kampesin itteni aamulla taas kouluun, aamupalana vaan omena. Sit vedinkin koulussa taas 7 nuoren edestä perunasoselaatikkoo... Mut oli nälkä. :) Lähetin äitille tänään postissa Kiroileva Siili -seinäkalenterin. Meillä oli semmonen 10 -vuodelle ku asuin himas ja aattelin et tartteehan äiti uuen. Koulusta juoksin himaan (lue: bussilla ja pysäkiltä himaan), sitte hengasin täällä alle tunnin laittaen valokuvia leikekirjaan. Venäjältä otettuja kuvia, niitä oli muutama. Sitte autokouluun, sieltä himaan, sieltä uimaan, sieltä mäkkäriin ja nyt taas himassa...

Oon laihtunut tänä vuonna jo 2,6kg. Varmaan nesteitä taas kun oli taukoo tossa laihduttamisessa, mutta silti oon tosi ylpee että oon jo pienemmällä alkavan kymmenen puolella.... ;) Kaikenkaikkiaan oon kutistunut joku n. 7kg.

Bilsan ja mantsan tunnit sai aikaan sen, että oon aika varma etten pääse kokeista läpi.... Huoh. Koulu stressaa.

Mun on pakko postaa tää mun blogiin, koska nauran tälle edelleen. Sara unohti Adinan ja omat bikininsä himaan!! Joten niiden piti ottaa uimahallilt sellaset jopa mun mielestä rumat uikkarit =D HOHOHOHOH ei kannata unohdella !! Ja sit Perttu hyppäs vitosesta munat edellä ja kuulemma sattu. Ei mulla muuta.

Koht vois mennä sänkyyn pyöriin, kun ei se uni kuitenkaan tuu. =)

1 kommentti: