torstai 1. toukokuuta 2014

Jos tänne kuuluu, sen tuntee

Tytöt antais mulle kaiken, riisuis kaiken paljaaksi, 
vaan jotain puuttuu, sen tuntee. 
Haluun jotain muuta kuin tää, 
haluun mielen, merkityksen elämälle.

No mitäs. Niin siitä hennasta, sillä punaruskealla ei sävy muuttunut juurikaan. Tukka kyllä tuntui hennauksen jälkeen paksummalta :) Nyt on mustan ja ruskean sekotusta ollut päässä, se taas on vähän tummentanut ja enää ei tukka ole niin punainen.

Haluaisin kovasti värjätä mun hiukset violetiksi, mutta en uskalla. Kauhee duuni ja mitä jos se on ihan kamala? Ja sen lisäksi mun tukka lähtee muutenkin päästä niin ei ehkä toi blondaus ole se kaikkein paras vaihtoehto... ää.

Mun siskolla oli tossa 27.4. synttärit ja postitin sille paketin, prinsessalahjapaperissa :'D Isosisko siis tosiaan on kyseessä. Ostin sille lahjakortin yhteen sen tykkäämästä kaupasta, avaimenperän joka sanoo "Keep calm and eat chocolate" ja sellasen fiftaricartoonwecandoit tyylisen keittiöpyyhkeen. :)

Vappuna en tehnyt mitään.
Kukaan ei kerinnyt olemaan mun kanssa joten istuttiin Reksun kanssa kotona ja pelattiin Skyrimiä... Eilen iltapäivällä kun tultiin lenkiltä, niin arviolta joku 8-10 v poika heitti Rekaa sellasella jollain "koiranpommilla" jne papatilla. Raukka säikähti tietenkin sitä paukahdusta. Tuli kerrottua hyvin tiukkaan tälle pojalle, että oli muuten sitten viimeinen kerta kun tollasta tekee... oli tosi aikuinen olo kun uhkailin vanhemmille kertomisella jne. Vaikutti siltä, että meni perille. Mene ja tiedä.

En vaan sitten voinut enää pitää parvekkeen ovea auki sisällä, kun se poika heitteli niitä tossa pihassa vielä ja Reka raukka säpsähti aina sitä ääntä. Ihan kun toi koira ei olis tarpeeksi hermoheikko jo muutenkin ja pelkäis kaikkea. Huh. Pikkusen keitti.

Mun tunteet on yhtä myllerrystä. Oon tavallaan tosi ihastunut yhteen tyyppiin, mutten saa mitään vastakaikua. Mun kaverit yrittää tsemppaa, että kyllä mullekin vielä on joku. En vaan jaksais enää uskoa.

Selvispä syy siihenkin miksen laihdu, tosiaan kilpirauhasen vajaatoiminta ja se laskee perusaineenvaihduntaa niin rankasti, että.... pitäis syödä max. 1000 kcal päivässä + liikunnat päälle. Onhan se teoriassa mahdollista mutta.... aika perkeleen hirveetä rääkkiä ja en usko että mun mielenterveys sellasta kestäis. Munkin perusaineenvaihdunta kuitenkin pitäisi olla jotain 1700kcal paikkeilla. Ei paljon auta.

Samalla mulle on tullu tunne etten ansaitse oikein mitään. Haluaisin sellasen miehen, joka olis tatskattu ja fitti. Mut onko mulla muka joku oikeus toivoo itelleni fittii äijää, kun ite oon tällänen läski? Ei mun mielestä. Ihan väärä taso...

9 päivää synttäreihin.
Saa nähdä kuinka moni feidaa.

Feidaaminen on joku muoti-ilmiö muutenkin nykyään.
Eräs ystävä feidattiin aika törkeesti tossa parin päivän sisään ja nyt näyttää siltä, että mulle kävi tasan samoin. Hohhoijaa.

Oon asunut tässä nyt Rekan kanssa 8kk ja viime viikkojen aikana oon havahtunut siihen, että oon oikeestaan sittenkin aika yksinäinen. Ei mulla ole täällä paljon ketään kavereita enää. Muutin tänne vaan siks, kun en tiennyt että mihin muuallekaan olisin mennyt. Onhan mulla tässä J&E, mut ne on yleensä aina kaksin ja jossain päin baareilemassa. Näkyillään ihan liian harvoin. Ja sitten on E, jota nään kyllä jonkun verran, enemmänkin vois. Ja ihana A ei kerkiä melkein koskaan. Plaah.

Duunijaksaminenkin on aika kortilla. Pari päivää kun on sen 9-15 töissä niin sen jälkeen ei mee hyvin... keskiviikkonakin heräsin 13.49 eikä mitään havaintoa kellon soimisesta. Ihan vitun siistiä. Miten ihminen voi väsyä näin pienestä näin helpolla...

On vähän epätoivonen olo.
Turhauttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti