keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Pikapostaus

Huh huh. Kiirettä pitää...
Maanantaina käytiin tosiaan iskän kanssa ostamassa kaikki safkakamat yojuhlia varten. Poikettiin kyllä hotseillakin ja sit vietiin kamat juhlapaikalle. Eilen kävin tsadissa otattamassa mun yokuvat ja hengasin Annin kanssa, joka sitten heitti mut kotiin. <3 Oli taas niin luokatonta läppää, ettei mitään rajaa.

Yritin tänään käydä sossussa ja kelassa vinkumassa rahaa kesäksi, että saan laskuni maksettua. En ole vielä työkykyinen niin siksi tuet olis ollut kiva juttu. Mutta nyt kun olen "työtön" enkä opiskelija, niin meidät katsotaan avoliitossa asuviksi vaikka on erilliset vuokrasopimukset ym. Hokivat vaan kuinka Hoon pitää maksaa mun laskut. No ei se vaan maksa ja mun nimissähän ne on, eikä sen. 

Oon taas niin täynnä tätä masennusta että en kestä. Miksi mun piti sairastua, mä en valinnut tätä. En mä halunnut olla masentunut. Mä haluaisin vaan olla niinkun muutkin ihmiset, jaksaa käydä töissä ja sillei. Ei oo meinaa kauheen mieltä ylentävää tää.

Meen huomenna hakemaan mutsin auton itelleni lainaan pariks päivää. 
Perjantaina pitääkin sitten mennä aamusta leipomaan cupcaket ja sitten iltapäivästä on jo yotreenit. 

Kiukuttaa kaikki. 

3 kommenttia:

  1. Jos ihan perus työttömyystukia oot hakenu, niin ei niihin kyllä enää pitäis puolison tulojen vaikuttaa mitenkään. :o

    VastaaPoista
  2. Tähh miks avopuolison pitäis maksaa :o? Eihän avoliitossa olla elatusvelvollisia toisesta.... c'mon Suomen yhteiskunta ja "hyvinvointivaltio" nyt taas -.- pikkusen keittää nää kaikki tälläset asiat täällä :/

    VastaaPoista
  3. Yleistä asumistukee jne. Ja kun mulla ei oo ammatillista koulutusta niin Hoon tulot vaikuttaa.. Ja lain mukaan H on kuulemma elatusvelvollinen musta. Niin ne kovasti sossusta ja kelasta sanoivat.

    VastaaPoista